عکس ستایش وقتی کوچک بود ! / زیبایی نرگس محمدی در کودکی !

نرگس محمدی متولد فروردین 1364 در تهران است. نرگس محمدی در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است. نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرده است و متاهل است.نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون که با مجموعه ستایش به شهرت رسید.نرگس محمدی فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد.

در این تصاویر کودکی‌های بانمک ستایش یا همان نرگس محمدی دیده می‌شود.

نرگس محمدی

نرگس محمدی: هنوز هم «ستایش» صدایم می‌کنند

آرزوی نرگس محمدی در سال جدید برای مردم ایران، آرامش و شادی و سلامتی است و اینکه هرچه زودتر ویروس کرونا رخت بربندد تا همه به روال عادی زندگی برگردند. نرگس محمدی با اشاره به نقشش در سریال «ستایش» و محبوبیت این کاراکتر در میان مخاطبان گفت: به نظر من برای هر بازیگری یک بار اتفاق می‌افتد که به میزان شهرتی دست یابد که هم خودش راضی باشد و هم مردم آن را دوست داشته باشند و برای من، این زمان به ایفای نقشم در سریال «ستایش» برمی‌گردد. هنوز هم برخی از مردم وقتی مرا می‌بینند، ستایش صدایم می‌کنند.

او گفت: من با ایفای نقش در تلویزیون، دیده شدم چون درصد مردمی که تلویزیون می‌بینند، بیشتر از مخاطبان رسانه‌های دیگر است.

باید بگویم برای من ایفای نقش در سینما یا تلویزیون فرقی نمی‌کند و هر کاری به نظرم خوب باشد، دوست دارم در آن به ایفای نقش بپردازم. دوست دارم هم در نقش مثبت بازی کنم و هم در نقش منفی، ولی بازی در ژانر کمدی را دوست ندارم چون از توانم خارج است.

محمدی درباره حرفه بازیگری نیز یادآورشد: من حرفه بازیگری را دوست دارم ولی به نظرم هر شخصی که قرار است وارد این حرفه شود، ابتدا باید به صورت آکادمیک به این حرفه بپردازد و بعد به صورت عملی؛ یعنی تجربه و عمل در کنار هم باشد تا موفقیت بهتری کسب شود.

منبع: وقت صبح

کدخبر: 824322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟