2 روش بسیار آسان برای ماساژ دادن سلول های خاکستری مغز + عکس
ما هر روز صبح که از خواب بر می خیزیم، تلاش داریم که برنامه ورزش را حتما در برنامه روزانه خود قرار دهیم. ورزش برای سلامتی و همچنین تناسب اندام ما لازم است، اما چه اندازه به ورزش مغز و سلامت آن می اندیشیم. پژوهشگران معتقدند که ورزش کافی خون رسانی به مغز را افزایش می دهد اما برای بهبود عملکرد مغز، آن را باید وادار به فعالیت نمود. تست ها، پازل ها، بازی های فکر ی و … بهترین گزینه ها برای افزایش دادن عملکرد مغز هستند. سوالات هوش تصویری برای ورزش مغز را بررسی کنید. این سوالات می توانند مغز شما را به چالش کشیده و اندکی عملکرد آن را افزایش دهد.

سوالات هوش تصویری برای ورزش مغز

در مطلب مربوط به سوالات هوش تصویری برای ورزش مغز، چندین سوال هوش تصویری برای شما آماده شده است. شاید کمی ساده به نظر برسند، اما قطعاً برای حل آن نیاز به کمی دقت و تمرکز کردن دارید و همین کافی است که سلول های خاکستری مغز زیبای شما مجبور به فعالیت شوند. اگر آماده باشید سوالات را با هم مرور می کنیم.

سوال هوش 1

در تصویر سه مرد حضور دارند و هر کدام مدعی هستند که پدر این نوزاد هستند. اما تنها یکی از مردان راست می گوید. به نظر شما کدام مرد، می تواند پدر این نوزاد باشد. برای یافتن پاسخ این سوال باید به تصویر دقت کنید. یک علامت مشترک میان کودک و یکی از مردان موضوع را روشن می کند!

تست هوش

سوال هوش 2

در تصویر سه دانشجوی دختر و یک استاد دانشگاه دیده می شوند. همه چیز نرمال و عادی به نظر می رسد. دانشجوها در حال ارائه پروژه آخر درسی خود به استاد هستند. سوالی که اینجا مطرح می شود ارتباط استاد با یکی از این دانشجوهاست. یکی از دختران دانشجو نامزد استاد می باشد. به نظر شما کدام یکی نامزد این استاد است. یک علامت مشترک میان استاد و دانشجو این ارتباط را افشا می کند.

تست

پاسخ ها

پاسخ هوش 1

بر روی حوله ای که نوزاد با آن پیچیده شده است، نام TEDنوشته شده است. بر روی بازوان مردن نیز نام TED خالکوبی شده است. دیگر نشانه ای غیر از این وجود دارد که این دو پدر و پسر هستند و آن دو مرد دیگر دروغ می گویند.

تست هوش

پاسخ هوش 2

به دستبند سبزرنگی که استاد به دست خود بسته است دقت کنید. نمونه آن بر روی موهای زن سوم نیز وجود دارد. پس دختر سومی نامزد استاد می باشد.

تست هوش

منبع: پاتوق آنلاین

کدخبر: 812419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟