هالک ایرانی  آبروریزی دیگر یا افتخار واقعی بی فتوشاپ ! / روز مبارزه با گوریل قزاقستان مشخص شد
حجم ویدیو: 704.94K | مدت زمان ویدیو: 00:00:07

به گزارش رکنا ، سجاد غریبی متولد ۱۳۷۰ است، سجاد غریبی ورزشکار رشتهٔ پاورلیفتینگ  است. سجاد غریبی در برخی رخی از رسانه‌ها با عنوان‌هایی همچون هالک ایرانی یا هرکول ایرانی یاد کرده‌اند،سجاد غریبی مدرک کارشناسی بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر دارد،سجاد غریبی از سال ۱۳۸۶ ورزش را شروع کرده، از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار می‌کند و بدنسازی را از ۱۳۹۳ فرا گرفته‌است.سجاد غریبی به ورزش بوکس هم علاقه‌مند است.

بعد از لغو مبارزه ی سجاد غریبی و مارتین فورد، آن هم تنها چند هفته پیش از تاریخ تعیین شده برای مسابقه، به نظر می رسد هالک ایرانی حریف جدیدی پیدا کرده است. سجاد غریبی برای گرفتن لقب هالک ایرانی، ابتدا تصاویر و عکس‌هایی از خود در صفحات مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر کرد. در تمام تصاویر منتشر شده، کاملا مشخص بود که سایز او بزرگ‌تر بوده و قوی هیکل‌تر به نظر می‌رسید.

حالا به نظر می رسد راه غریبی و فورد دیگر از هم جدا شده و مبارز دیگری که به تایتان قزاق معروف است، غریبی را به مبارزه طلبیده است. گوریل قزاق در این ویدئو خطاب به غریبی می گوید: «هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید – بیا باهم مبارزه کنیم!»

جومانوف آلمات باخیتوویچ، اینفلوئنسری از قزاقستان است که به اندازه ی غریبی یا فورد طرفدار ندارد اما این مانع از آن نشده که خواستار مبارزه با هالک ایرانی نشود. او در فضای مجازی هالک ایرانی را به مبارزه طلبیده و هم غریبی و هم فورد را بزدل خوانده است.

به عقیده فورد مبارزه او و غریبی به دلیل نگرانی هایی که به دنبال مصاحبه غریبی در ایران در خصوص وضعیت روانی هالک ایرانی به وجود آمد، لغو شد. غریبی در میانه این مصاحبه شروع به اشک به ریختن کرده بود. به علاوه این نگرانی وجود داشت که این مبارزه عادلانه نباشد چرا که برتری فورد از همان اندک ویدئوهای منتشر شده از تمرینات هر دو حریف روشن بود.

سجاد غریبی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده یکشنبه ۹ مرداد ماه امسال در دوبی او قرار است به مصاف حریفی از قزاقستان برود. حریف او این‌بار به سرشناسی مارتی فورد نیست. جومانوف آلمات باخیتوویچ در قزاقستان بیشتر در شبکه‌های اجتماعی مشهور است و حالا رسانه‌های ایرانی به او لقب گوریل قزاقستان را داده‌اند.

سجاد غریبی

باخیتوویچ که اهل شهر آلماتی ِ قزاقستان است، مدعی است دو بار در مسابقات بدنسازی به قهرمانی رسیده و نزدیک به ۲۱ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او در صفحه ی خود تصاویری از اندام عضلانی خود و ویدئوهایی از حضورش در برنامه های تلویزیونی منتشر کرده است. او در اینستاگرامش قد خود را ۱۷۴ سانتیمتر و وزنش را ۱۱۵ کیلوگرم عنوان کرده است.

ویدیوها و تصاویری که غریبی بعد از این ماجرا از خود منتشر کرد، نشان می‌داد که هیکل خود کوچک‌تر از تصاویر و عکس‌های قبلی بوده است. البته ناگفته نماند که غریبی با ترفندهایی مانند حالت ایستادن، حالت مخصوص راه رفتن هیکل خود را قوی‌تر از چیزی که هست، نشان می‌دهد.

سجاد غریبی

نشریه سان گزارشی در مورد هالک ایرانی منتشر کرده و نوشته است: غریبی متهم به مصرف داروهای تقویت کننده برای به دست آوردن هیکل عظیم خود است، اما حاضر است برای اثبات اینکه هرگز مواد ممنوعه مصرف نکرده است، آزمایش خون انجام دهد.

سجاد غریبی

غریبی در مصاحبه اخیرش در حالی که اشک می ریخت درباره ی واکنش خانواده اش به ویدئوی منتشر شده از رویارویی او و فورد در دبی گفت:

فیلم کری خوانی و امضای قرارداد مبارزه سجاد غریبی (هالک ایرانی) با گوریل قزاقستانی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

منبع :تکراتو

 

کدخبر: 806695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟