دختر بچه بازیگر ایرانی 70 هزار فالور دارد / عکس های ساحل بکرانی از دردسرهای عظیم تا اکنون

به گزارش رکنا، ساحل بکرانی در سریال دردسرهای عظیم نوزاد چند ماهه ای بازی می کرد که به عنوان فرزند جواد عزتی در این سریال شناخته می شد. او اکنون بزرگ شده و در فیلم و سریال های دیگری نیز ایفای نقش کرده است.

ساحل بکرانی متولد سال ۹۳ است و وقتی که نوزاد بود در سریال دردسرهای عظیم بازی کرد. چهره متفاوت ساحل بکرانی او را به یکی از کودک بازیگرانی تبدیل کرده است که مورد توجه کارگردانهاست و فیلم های زیادی بازی کرده است. هرچند هنرپیشه شدن ساحل بکرانی ابتدا انتخاب پدر و مادرش بود اما وقتی که او کمی بزرگتر شد بازیگری به علاقه او تبدیل شد و بازیگری را ادامه داد.

ساحل بکرانی علاوه بر بازی در سریال دردسرهای عظیم در چند فیلم دیگر نیز بازی کرده است. او یکی از محبوب ترین بازیگران کودک در این روزهاست و صفحه اینستاگرامش نزدیک به ۷۰ هزار دنبال کننده دارد.

عکس های ساحل بکرانی عکس جدید ساحل بکرانی عکس جدید بازیگران سریال دردسرهای عظیم ساحل بکرانی بیوگرافی ساحل بِکرانی بازیگران سریال دردسرهای عظیم بازیگر خردسال سریال دردسرهای عظیم اینستاگرام ساحل بکرانی اینستاگرام بازیگران اخبار بازیگران

ساحل بکرانی در سریال دیو و ماه پیشونی نیز بازی کرده و در کنار لیلا اوتادی و رامین ناصر نصیر بازی کرده است. سریال «دیو و ماه پیشونی» بعنوان اولین سریال ژانر کودک و نوجوان امسال به شبکه نمایش خانگی می آید.

ساحل بکرانی

	ساحل بکرانی

	ساحل بکرانی

	ساحل بکرانی

کدخبر: 782169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟