فیلم افشای نحوه بازیگر شدن هلیا امامی ! / خرم سلطان ایران را بشناسید ! + بیوگرافی
حجم ویدیو: 16.83M | مدت زمان ویدیو: 00:02:18

هلیا امامی متولد ۲۱ مرداد سال ۱۳۶۶ در تهران می باشد. هلیا امامی به جز بازیگری در حرفه مدلینگ هم فعالیت می کند. هلیا امامی هم اکنون با یکی از برندهای مطرح ایرانی همکاری می کند. هلیا امامی با حمید سمندریان کلای های بازیگری خود را گذرانده است. هلیا امامی با اولین فیلم خود به خارج از کشور مهاجرت کرد.

هلیا امامی به برف بازی در پیست با لباس لاکچری و زیبای خود رفته است.

هلیا امامی

بیوگرافی هلیا امامی

هلیا امامی متولد مردادماه سال ۶۸، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اسـت. وی دوره بازیگری خودرا زیر نظر مرحوم حمید سمندریان طی کرد و آن گونه وارد عرصه هنر در کشور شد. هلیا امامی بـه غیر از بازیگری، در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد. او کار هنری خودرا در زمینه بازیگری از تئاتر آغاز کرد.

شروع فعالیت هلیا امامی

هلیا امامی حرفه بازیگری را نزد حمید سمندریان گذراند ودر ادامه و از طریق استاد خود، بـه چیستا یثربی، نویسنده تئاتر و سینما معرفی شد. هلیا امامی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی و بـه یاد استادش، مرحوم حمید سمندریان مینویسد:

وی پس از چندین سال ایفای نقش در تئاتر، بازیگری در ۲ تله فیلم بنام‌های “غزل و بزرگراه سینمایی شیرین” و “ساکن کلبه چوبی” راکه بـه کارگردانی داوود توحید پرست و حسین لیالستانی بود، تجربه کرد. هلیا امامی برای نخستین بار در ۲۴ سالگی پا بـه عرصه سینما گذاشت.

او با بازی در فیلم سینمایی “تقدیر نهایی” کـه درسال ۹۲ و بـه کارگردانی محسن توکلی ساخته شد، بازی درکنار هنرمندان مطرحی چون، پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری و رضا رویگری را تجربه کرد. هلیا امامی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد اسـت. عکس‌های منتشر شده از هلیا درکنار برادرش این ابهام را بوجود آورده بود کـه هلیا امامی ازدواج کرده اسـت.

هلیا امامی بـه مسافرت‌های بیرون از کشور علاقه‌ دارد و تاکنون بـه کشور‌هایی از جمله فرانسه و اسپانیا سفر کرده اسـت. او درکنار فعالیت حرفه‌ای خود یعنی بازیگری، حرفه مدلینگ را نیز دنبال می کند. هلیا امامی از طرفداران پر و پا قرص تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا اسـت تا جاییکه در یکی از بازی‌های این تیم بـه استادیوم نیوکمپ رفت.

هلیا امامی، بازیگر نقش “مهربانو” در سریال از یادها رفته، سر یکی از صحنه‌های این فیلم دچار حادثه شد. سیما تیر انداز، دیگر بازیگر حاضر دراین فیلم، در اینستاگرام خود با انتشار عکسی نوشت: «بانو جان ..امیدوارم هر چـه زودتر سلامت خودت رو بـه دست بیاری..پ.ن: هلیا امامی عزیز سر صحته دچار حادثه شد ..»

فیلم های هلیا امامی

هلیا امامی تاکنون در ۶ اثر سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کرده اسـت.

داش آکل «محمد عرب – ۱۳۹۶»

دوربین «محسن توکلی – ۱۳۹۲»

سکه «حسن حج گذار – ۱۳۹۳»

قرار بعدی همانجا «محسن توکلی – ۱۳۹۲»

آثار تلویزیونی هلیا امامی

از یادها رفته «بهرام بهرامیان – ۱۳۹۶»

لژیونر «مسعود آب پرور – ۱۳۹۶»

هلیا امامی

کدخبر: 770647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟