عکس زیبای دنیا جهانبخت در کنار پسرش

دنیا جهانبخت متولد سال 1368 و آبان ماهی می باشد. دنیا جهانبخت زاده تهران است و تا مقطع دبیرستان تحصیل کرده است، دنیا جهانبخت در یک خانواده ثروتمند در شمال تهران به دنیا آمده و در حال حاضر دنیا جهانبخت در امارات متحده عربی و بریتانیا زندگی می کند.دنیا جهانبخت هنر خاصی ندارد، تحصیلات آنچنانی هم ندارد.

به گزارش رکنا، دنیا جهانبخت با انتشار عکس های خصوصی از زندگ و فرزندش مخاطبان زیادی را جذب خود کرده و خرج های میلیونی را برای تبلیغ یک روزه خود می گیرد.

دنیا جهانبخت

بیوگرافی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت متولد 30 آبان 1368 در تهران ، چهره جنجالی اینستاگرام است. فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می کند. دنیا با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است ، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد.

شروع دنیا جهانبخت با فیسبوک

سال 1386 وقتی 18 ساله بود با حضور در شبکه اجتماعی فیسبوک و انتشار عکس های خود بسیار مورد توجه قرار گرفت و در مدت کمی هزاران دنباله کننده پیدا کرد. او فعالیت خاصی نداشت و صرفا تصاویر خود را منتشر می داد که از قضا در آن دوره این تصاویر خیلی زود دست به دست شد و حسابی مورد توجه قرار گرفت.

مهاجرت دنیا جهانبخت با خانواده به ترکیه

با پایان یافتن تحصیلات در ایران ، خانوادگی به ترکیه مهاجرت کردیم ، خداروشکر خانوادم اوضاع مالی خوبی داشتند و دارند و منو همیشه ساپورتم می کنند. قصد دارم بعد از مدتی اقامت در ترکیه به آمریکا مهاجرت کنم و حالا چند سالیست در نوبت بررسی سفارت این کشور هستم که هنوز به نتیجه نرسیده است.

قهرمان زندگی ام ، مادرم است

قهرمان زندگی من مادرم  هست ، ایشالله همیشه سالم و سلامت باشه و سایه اش بالا سرم باشد ، سلامتی مامانم همه چیز زندگی ام است.

جلب نگاه ها در اینستاگرام

اولین بار سال 94 نام دنیا جهانبخت در فضای مجازی پخش شد انتشار خبر تصادف پورشه زرد رنگ که روزی متعلق به پسر امیر قلعه نویی بود شروع شد. در این حادثه خانم «پریوش اکبرزاده» درگذشت و دنیا که اولین نفر اعلام کننده خبر بود از این حادثه برای خود فالوورهای زیادی جمع کرد.

دنیا جهانبخت

سرانجام عشق دنیا جهانبخت

بعد از مدتی در بحبوحه این جریان طلا گلزار مدل ایرانی ساکن دبی با انتشار ویدیوی از خود و ساسی مانکن این ماجرا را وارد مثلث عشقی کرد. دنیا جهانبخت که حالا وارد یک رقابت عشقی شده بود با فالوورهای خود و حمله به پیج طلا گلزار مدتی نقل محافل شد و حتی خبر آن در روزنامه ها هم به چاپ رسید. بعد از چند روزی ساسی با ارسال دسته گلی سعی در آرام کردن این دختر داشت اما در نهایت عشق دنیا جهانبخت خاموش شد و ماجرا پس از مدت ها از التهاب افتاد.

کدخبر: 759826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟