لو رفتن راز سحر قریشی باز با یک مرد ثروتمند ! + عکس مردی با تتوهای محو !

سحر قریشی بازیگر ایرانی است. سحر قریشی دارای تحصیلات مرتبط و یا دانشگاهی نیست. سحر قریشی توسط شاهرخ استخری به عرصه هنر ورود پیدا کرد. سحر قریشی به وقت گذراندن در سالن های زیبایی علاقه خاصی دارد. سحر قریشی  با حواشی بسیاری همراه است.

WhatsApp+Image+2022-01-04+at+14.27.37

حواشی جدید سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر معروف زن ایرانی است. سحر قریشی طرفداران بسیاری دارد. سحر قریشی در میان منتقدان متعددش در سینما، حامیانی هم دارد. سحر قریشی در نقش‌های متفاوتی بازی کرده و در ذهن مخاطبان نقش بسته است.سحر قریشی یکی از بازیگرانی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد و حواشی زیادی در زندگی شخصیش وجود دارد که پنهان نمی کند و این موضوع باعث شده که شایعاتی راجع به او در فضای مجازی بوجود بیاید.

او که به گفته خودش پسر خانواده است! رابطه بسیار نزدیکی هم با برادرش دارد. سپهر برادر سحر قریشی است که برعکس خواهرش علاقه زیادی به بازیگری ندارد! با سحر قریشی هم‌صحبت شدیم تا از ایده‌آل‌های زندگی‌اش بگوید، از رابطه‌اش با اعضای خانواده، نگاهش به زندگی، حواشی و شایعات و ایده‌هایی که برای آینده در ذهن دارد.

تغییر نگاه خانواده و دیگران

باید بگویم که نه تنها نگاه اعضای خانواده، بلکه نگاه همه نسبت به من تغییر کرده و توقعشان از من خیلی بالا رفته است؛ حتی در انتخاب نقش‌ها و کارهایی که بازی می‌کنم خیلی مرا نقد می‌کنند و چون شخصیت واقعی ام می‌شناسند زمانی‌که خبر حاشیه‌ای از من منتشر می‌شود چه در کار چه خارج از آن، واقعا مرا نقد می‌کنند؛ مثلا اینکه چرا فلان فیلم را بازی کردی که این بازخورد منفی را داشته باشد و برایت حاشیه‌سازی شود و البته در مورد کارهای خوب هم تشویق می‌کنند ولی بیشتر در مورد بدها صحبت می‌کنند. امروز وقتی با خانواده‌ام بیرون می‌روم، مادرم دیگر نسبت به علاقه و واکنش مردم عادی رفتار می‌کند ولی گاهی اوقات خیلی کلافه و خسته می‌شود؛ مثلا زمانی که برای صرف شام به رستوران می‌رویم، آنقدر که من از جایم بلند می‌شوم تا با مردم عکس بیندازم یا جواب سلام و احوالپرسی آنها را بدهم، خانواده‌ام کلافه می‌شود؛ به همین خاطر ترجیحا زیاد با من بیرون نمی‌آیند یا مثلا زیاد نمی‌توانم به خانه اقوام بروم و معمولا تلفنی با آنها در ارتباط هستم. این قضیه برای خانواده خودم حل شده است ولی همچنان برای خاله و عمو و دایی و. . . جای سوال دارد.

خانه فوتبال

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

 

 

 

کدخبر: 759406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟