عکس همسر اول و دوم بابک جهانبخش ! / کدام زیباترند !

بابک جهانبخش ، متولد فروردین سال 1362 برابر با 21 مارس 1983 در بوخوم آلمان است. نام اصلی و شناسنامه ای بابک جهانبخش علی جهانبخش است. بابک جهانبخش فعالیت خود را از سال 1384 شروع کرده و تاکنون بابک جهانبخش از پرطرفدارترین خواننده ها و موزیسین ها بشمار می رود. مدرک تحصیلی بابک جهانبخش دیپلم تجربی است.

به گزارش رکنا، آشنایی خواننده ایرانی با همسر اولش مروارید شهریاری در کنسرتی که در لندن برگزار شد برمیگردد و آن دو با هم در این کنسرت آشنا شدند و این دوستی به ازدواج منجر شد. مروارید شهریاری، متولد تهران و دارای مدرک مدیریت بازرگانی است. همسر اولش یکی عوامل برگزار کننده کنسرتش در لندن بود. این زوج بدون خبر رسانه ها و در سکوت خبری و به دلیل نامعلومی از هم جدا شدند و طلاق گرفتند و یک پسر به نام آرتا از آنها باقی مانده است .

بابک جهانبخش

پدر و مادر بابک جهانبخش ایرانی هستند ولی بدلیل تحصیلات پدرش در آلمان وی در بوخوم متولد شد. بابک جهانبخش یک خواهر کوچکتر دارد.

بابک جهانبخش از 5 سالگی نوازندگی پیانو را زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آغاز کرد و بعد از تحصیلات پدرش و پس از بازگشت به ایران علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد.

بابک جهانبخش

پدر یکی از دوستان او استاد مسعود میردامادی صدای او را شنید و با تایید استعداد و صدای بابک جهانبخش بهترین مشوق او شد و این باعث شد تا بابک جهانبخش شروع خیلی حرفه ای را آغاز کند و دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد که در آن زمان با تایید محمد علی معلم همراه بود و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.

آشنایی خواننده ایرانی با همسر اولش مروارید شهریاری در کنسرتی که در لندن برگزار شد برمیگردد و آن دو با هم در این کنسرت آشنا شدند و این دوستی به ازدواج منجر شد. مروارید شهریاری، متولد تهران و دارای مدرک مدیریت بازرگانی است. همسر اولش یکی عوامل برگزار کننده کنسرتش در لندن بود. این زوج بدون خبر رسانه ها و در سکوت خبری و به دلیل نامعلومی از هم جدا شدند و طلاق گرفتند و یک پسر به نام آرتا از آنها باقی مانده است .

بابک جهانبخش

منبع: دلگرم

کدخبر: 758616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟