این کله پاچه ها را می خوردید می مردید / در جنوب تهران فاش شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "پیام کاویانی"، اظهار داشت: در پی رصدهای اطلاعاتی مبنی بر دپوی و توزیع کله پاچه و گوشت فاسد در یک باب  سوله در محدوده عوارضی "شهر آفتاب"، بررسی آن در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی این پلیس قرار گرفت.

کشف 4 تن کله پاچه و گوشت فاسد در جنوب تهران

وی با بیان اینکه مالک سوله شناسایی شد، افزود: در تحقیقات پلیسی به دست  آمد مالک این سوله با همکاری راننده یک دستگاه کامیونت کله پاچه و گوشت قرمز فاسد و فاقد مجوز را خارج از شبکه توزیع و نظارت کارشناسان دامپزشکی به این مکان انتقال و سپس به  توزیع آن می پردازند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه کامیونت حامل گوشت فاسد شناسایی و مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد، افزود: روز گذشته ماموران این پلیس موفق شدند، خودروی کامیونت را در حالی که قصد تخلیه محموله به داخل سوله را داشت توقیف کنند.

کشف 4 تن گوشت فاسد و کله پاچه در تهران

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های بیشتر از کامیونت و داخل  سوله در مجموع 4 تن کله پاچه و گوشت قرمز فاسد کشف و ضمن پلمب این واحد، هر 2 متهم با تکمیل  پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ کاویانی در پایان با اشاره به این که کارشناسان ارزش گوشت های کشف شده را 6 میلیارد ریال ارزیابی کرده اند، گفت: از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده این گونه موارد از طریق تلفن 110 پلیس را مطلع کنند.

کدخبر: 751712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟