عکس روناک یونسی و همسرش در خارج از کشور

روناک یونسی بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که البته همیشه نقش هایی مظلوم و با چادر را بازی می کرد اما روناک یونسی با مهاجرتش نشان داد که نه آنقدر ها هم ساده و بی آلایش نیست. شاید بشه روناک یونسی را هم از شاخ های مجازی دانست. روناک یونسی در ایران از حواشی بسیار کمی برخوردار بود اما روناک یونسی با کشف حجاب یهویی اش جنجالی شد و با گذشت مدت کوتاهی دوباره با وجود مهاجرت اما چون زوج آرامی بودند از حرف و حدیث هایش کم شد.

روناک یونسی

از این ها که بگذریم روناک یونسی سر پروژه "سقوط آزاد" با همسرش محسن میری که هم بازیگر بود و هم مدل آشنا می شود و ازدواج می کنند. حالا تصویری از این زوج منتشر شده که روناک با وجود لباس بازی که پوشیده اما مورد توجه قرار نگرفت و به جاش آقای شوهر به خاطر تیپ گَنگ و یقه بازش بسیار مورد انتقاد کاربران همیشه در صحنه حاضر قرار گرفت!

همیشه خانم ها هر مدل استایلی که داشتند مورد قضاوت و انتقاد قرار می گرفتند اینبار آقای مدل مورد عنایت کاربران قرار گرفت!

روناک یونسی

همسر روناک خانم ورزشکار هستند و اندامی تیکه ای و خفن دارند به همین دلیل برنز شدن را هم چانی استایل خود کرده و در نتیجه یقه را باز گذاشته اند تا مبادا تیپشان حیف شود!

محسن میری از روناک یونسی کوچکتر می باشد اما با این وجود مثل خیلی از بازیگران طلاق گرفته نیستند و اتفاقا دو فرزند پسر هم دارند.

روناک یونسی

منبع: شایانیوز

کدخبر: 747328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟