جنجال فیلم مهمانی مختلط نیوشا ضیغمی ! + فیلم و عکس ها
حجم ویدیو: 4.63M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

نیوشا ضیغمی بازیگر خوشگل و جذاب ایرانی است که البته نیوشا ضیغمی به لطف شوهر پولدار و عمل های زیبایی به چنین چهره ای رسیده که از نظر بعضی ها هم با این همه حرکت باز همه زشته! نیوشا ضیغمی تا به الان دو بار فقط بینیشو پیش بهترین دکتر های زیبایی عمل کرده. نیوشا ضیغمی به گفته برخی از کاربران کلینیک زیبایی هم دارد که در پست و استوری هایش معرفی کرده، اما به تازگی نیوشا ضیغمی ویدیویی منتشر کرد که در آن سالنی خفن و مجهز را نشان می دهد و هنرمندان خانم و آقا و دختران زیبایی حضور دارند.

اما نکته ای که توجه کاربران را به خود جلب کر بی حجاب بودن بعضی از دختران بود و اینکه اصلا چنین سالنی برای خود خانم بازیگره یا نه!

نیوشا ضیغمی (2)

از آن جایی که خانم بازیگر لینک این کلینیک را در بیو اینستاگرام خود گذاشته اند به نظر می رسد برای خودش باشد چون هیچ گاه برای تنها تبلیغ هیچ بازیگر تو بیوش نمیزاره!

این کلینیک به قول خودشان مجهز ترین کلینیک زیبایی، لاغری، لیزر و... است که قطعا بالاترین هزینه را هم دریافت میکند. البته همه هنرمندان به جز بازیگری شغل دوم و حتی سوم و چهارمی هم دارند و خانم ثروتمندی مثل بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی باید هم چنین منبع درآمد های خفنی رو داشته باشند.

نیوشا ضیغمی (1)

منبع:شایانیوز

کدخبر: 743699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟