مهمانی پویان مختاری در شب هالووین + فیلم
حجم ویدیو: 1.57M | مدت زمان ویدیو: 00:00:12

پویان مختاری از خوانندگان ایرانی است. پویان مختاری به خارج از ایران مهاجرت کرده است. پویان مختاری از طریق سایت های شرط بندی به درآمدی میلیاردی رسیده است. هربار پویان مختاری از لباس ها و ماشین هایش رونمایی می کند. پویان مختاری در روز ولنتاین جشن مفصلی را با لباس کردی برگزار کرد.

به گزارش رکنا، پویان مختاری فیلمی را در روز جشن ولنتاین منتشر کرد. این در حالی بود که لباس کردی بر تن دارد و در این مراسم در کنار خانم ها با حجاب های نا متعارفی در حال خوشگذرانی است. او با فریاد جشن ولنتاین را تبریک می گوید. این خواننده پر حاشیه که دست به کار بلاگری هم زده ، به تازگی ازدوج کرده است.

مهمانی میلیاردی پویان مختاری به مناسبت هالووین

پویان مختاری

پویان مختاری به مناسبت هالووین مهمانی فوق العاده لوکس و با تعداد مهمان های زیاد که چهره های مشهور اینستاگرام مثل ساشا سبحانی هم حضور داشت برپا کرد. در این مهمانی دخترانی برهنه برای رقص و پارتی دعوت شده بودند. پویان مختاری به دلیل شغل خاصی که دارد (کلاهبرداری از طریق قمار و شرطبندی) چند کشور تا به حال زندگی کرده و مرتب جای زندگی خودش را عوض می کند و این قطعا مربوط به ترس از دستگیر شدن است. او حالا مدتی است که در لندن زندگی می کند و با راه انداختن نمایش ازدواج و کسب و کار خاویار قصد دارد به پولشویی و اقامت در انگلیس برسد. پویان مختاری متولد ۸ مهر ماه ۱۳۶۹ در شهرستان ایذه ، خواننده ایرانی اسـت. او فارغ‌التحصیل فوق دیپلم نقشه کشی صنعتی از دانشگاه اهواز اسـت. موسیقی را از یک بیت ۴۰ ثانیه ای « تا صحو ای بو اوفتیم و ره / از اشکفت و الهک تا کولفرح» شروع کرد. این آهنگ ناخواسته پخش شد و میشه گفت برخورد کسانی که آهنگ رو گوش کردن باعث شد کارم را ادامه دهم.

پویان مختاری

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 736675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟