اظهارات فریبا نادری در خودشیفتگی شدید !
حجم ویدیو: 4.58M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ است. فریبا نادری همسر سابق مسعود رسام بود. فریبا نادری ۸ سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد. فریبا نادری یک سال بعد از ازدواجش برای اولین بار مادر شد.

فریبا نادری مدتی پیش افرادی از جامعه را که ماسک نمی زنند گاو خطاب کرد و همین باعث به وجود آمدن جنجال های بسیار زیادی شد. و مردم از ادبیات او به عنوان یک بازیگر انتقاد کردند.

پولدارم : فریبا نادری از آن دسته بازیگران ثروتمند است که زندگی بسیار لوکسی دارد و در یکی از مصاحبه هایش گفته که ویلا و ماشین لوکس دارم و چیز عادیه. برخی ثروت او را متعلق به شوهرش می دانند (این صحبت به این دلیل مطرح شده چونکه فریبا نادری از آن دسته بازیگران پولساز نیست که بگوییم از طریق بازیگری ثروت زیادی کسب کرده باشد)

نقش جنجالی در سریال ستایش : فریبا نادری در سریال ستایش شبکه سه یک نقش بسیار منفی داشت و باعث شد که فحش بخورد ! این را خودش می گوید که مردم در صفحه شخصی اش به خاطر بالا کشیدن اموال حشمت فردوس (شخصیت داستان) به او فحش دادند و وقتی که او در فیلم فوت کرد بسیار خوشحال شدند !

فریبا نادری از وقتی که بیماری کرونا آمده به شمال رفته و اکثر روزها را در ویلای شمالشان می گذراند. تصاویری که خودش از این ویلا منتشر کرده بسیار لاکچری است. ویلایی که حتی آسانسور دارد. فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 است.فریبا نادری همسر سابق مسعود رسام بود. فریبا نادری بعد از درگذشت همسر اولش با یکی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد.

 

 

کدخبر: 718841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟