بازگشت مهرداد جم از ترکیه به زندان ایران ! / حکم بازداشت واقعیت دارد؟! + عکس و جزییات

مهراد جم خواننده جنجالی پاپ کشور مدتی قبل از کشور خارج شد. مهراد جم پس از خروج از کشور با دنیا جهانبخت یکی از شاخ های اینستاگرامی ازدواج کرد.مهراد جم پس از تمام حاشیه سازی ها به ایران بازگشت. این درحالی است که مهراد جم و دنیا جهانبخت منتظر به دنیا آمدن فرزندشان بودند.حالا مهرادجم در ایران با شکایت تهیه کننده اش به زندان می افتد.

به گزارش رکنا، از مدتی قبل زمزمه بازگشت مهرادجم خواننده جوان ایرانی به کشور سرزبان ها افتاد. خروج مهراد جم از کشور و ازدواجش با دنیا جهانبخت تا مدت های سوژه برخی از رسانه ها و فضای مجازی شده بود. مدتی بعد دنیا جهانبخت اعلام کرد که فرزند او و مهرادجم به دنیا می آید. در حالی که همه فکر می کردند که مهراد جم برای همیشه قید زندگی کردن در ایران زده است اما امروز با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام نوشت: در این مدت خیلی سختی کشیدم و برگشتم به عشق وطن . به عشق شما، پشت ما خدا بوده همیشه ، شکر خدا

مهراد جم در آستانه دستگیر شدن

مهراد جم

پس از انتشار خبر بازگشت مهراد جم به کشور، بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی ،با انتشار یک استوری خبرداد: این احتمال وجود دارد مهراد جم با شکایت تهیه کننده قبلی خود که به او 25 میلیارد خسارت وارد کرده است دستگیر شود.

 

 

کدخبر: 718797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟