دعوای ریحانه پارسا در ترکیه

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی که بعد از بازی در چند سریال ایرانی جو گیر شد و به ترکیه مهاجرت کرد به تازگی برای جذب فالوور پای پویان مختاری را وسط کشیده است.ریحانه پارسا دارای چهره جذابی در بین بازیگران داخل ایران بود و به این خاطر توانست به سرعت معروف شود. ریحانه پارسا پس از مدتی کوتاهی از معروفیتش با انتشار عکسهایی دونفره در کنار مهدی کوشکی خبر ازدواجش با او را با اختلاف سنی 18 ساله اعلام کرد و بعدها معلوم شد که این اقدام ریحانه پارسا نیز تنها برای جوسازی و معروفیت بیشتر بوده و این ترفند ریحانه پارسا نیز مدتی زیادی جواب نداد و از سر تیتر خبرها به سرعت خبر ازدواجش محو شد.

ریحانه پارسا

این بار با انتشار خبر جدایی اش دوباره خود را در سایتها و خبرها مطرح کرد و بر سر زبانها افتاد.

اما همه راهکارهای او مدتی کوتاهی جواب میداد و او را به خواسته مورد نظرش که معروفیت دوچندان بود نمی رساند.

پس از مدتی از ایران مهاجرت کرد و به ترکیه رفت.

حال او مانده بود و کشوری غریب و یک گوشی در دست تا بتواند دوباره خود را مطرح کند.

او هر روز در اینستاگرام لایوها و پست های خاصی را با پوشش های خیلی نامتعارف به اشتراک می گذاشت و قصد داشت با حرف ها و تهمت ها و فحاشی جنجال به پا کند تا همه جا فقط صحبت از او باشد.

فکرش را نکرده بود که شاید این ترفندها تنها برای مدت کوتاهی جواب دهد و بی ادبی و بی پروایی چندان خریداری حتی در فضای مجازی ندارد.

 

پویان مختاری، راه حل آخر معروفیت ریحانه پارسا

ریحانه پارسا تصمیم گرفت برای اینکه به معروفیت بیشتری برسد از پویان مختاری استفاده کند.

پویان مختاری که یکی از گردانندگان سایت های قمار در خارج از کشور است طعمه خوبی برای ریحانه بود تا بتواند با انتشار لایوهایی در کنار او و داغ کردن شایعات درباره ازدواجش با پویان خودش را حسابی مطرح کند.

او به خانه پویان مختاری راه پیدا کرد و پویان را دست مایه بازی جدیدش قرار داد و از معروفیت او برای جذب فالور استفاده کرد.

پویان مختاری حتی او را در یکی از موزیک ویدئوهایش بازی داد تا به اعتقاد خودش جذابیت ریحانه پارسا باعث خاص تر دیده شدن کلیپ او شود.

ریحانه پارسا و پویان مختاری

ریحانه پارسا بعد از مدتی ارتباط با پویان مختاری و نداشتن چیز جدیدی برای رو کردن و جنجال به پا کردن مجبور شدن این بار به خود پویان حمله کند و آبروی او را هم ببرد.

ریحانه پارسا از دلایل ارتباطش با  پویان و نقشه های او برای به دام انداختن مردم در سایت های قمار افشاگری هایی را انجام داد.

او در اینستاگرامش نوشت:

” گول بخورید لطفا !​

“همه اینها یک فیلم از پیش ساخته شدست؛

لطفا باور کنین؛

سازندگان مدیست تمام انرژی خود را صرف تحریف قصه های خود کرده اند!

اینجا جنگل است؛

تبریک میگویم به همه شما که بنده را دو روز است به فحش بسته اید

شما بلیط این سیرک را خریدید و میمون بازی مارا تماشا میکنید

ما برده ایم؛ چون شما مارا باور کردید”

حال پویان مختاری که خود تاکنون از دخترهای زیادی برای معروفیتش سوء استفاده کرده مانده و دوستی که حاصلی جز آبروریزی برای او نداشت.

ریحانه پارسا از هیچ اقدام و آدمی برای رسیدن به خواسته هایش نمی گذرد و برای براورده کردن عقده هایش حتی به خانهواده اش رحم نکرد چه برسد به پویان مختاری.

 

منبع : وقت صبح

کدخبر: 718271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟