عکس مارال فرجاد در نقش جدید

آناهیتا درگاهی بازیگر و نقاش و همسر اشکان خطیبی است . آناهیتا درگاهی با انتشار یک سلفی دونفره با مارال فرجاد تولد او را تبریک گفت.در این تصویر آناهیتا درگاهی و مارال فرجاد در حال سلفی گرفتن هستند.  آناهیتا درگاهی و مارال فرجاد در سریال خوب بد جلف تجربه همکاری داشته‌اند که این سلفی آناهیتا درگاهی نیز در پشت صحنه همین سریال گرفته شده است.

آناهیتا درگاهی

سریال خوب بد جلف

سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو به کارگردانی محسن چگینی در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و اکشن می‌باشد.

در این سریال پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، آناهیتا درگاهی، محمد بحرانی، فرزین محدث، تینو صالحی، شکیب شجره به هنرمندی پرداخته‌اند.

آناهیتا درگاهی

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

«خوب، بد، جلف: رادیواکتیو»، سریالی در ژانر کمدی-اکشن به نویسندگی «پیمان قاسم خانی» و کارگردانی «محسن چگینی» و محصول سال ۱۳۹۹ ایران است.

بازیگران مطرحی همچون «پژمان جمشیدی»، «سام درخشانی»، «حامد کمیلی»، «فرهاد آئیش»، «امیرمهدی ژوله» و «گوهر خیراندیش» در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان این سریال که دنباله داستان فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» است، روایت‌گر ماجراجویی‌های پژمان و سام پس از دزدیده شدن توسط چچن‌ها می‌باشد.

آناهیتا درگاهی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع: وقت صبح

کدخبر: 711198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟