همسر مصطفی زمانی کیست؟

مصطفی زمانی متولد 30 خرداد 1361 در فریدونکار می باشد. مصطفی زمانی اصالتا از اهل شمال کشور می باشد. مصطفی زمانی دارای کارشناس مدیریت صنعتی می باشد. مصطفی زمانی در سال 1383 با حضور در سریال یوسف پیامبر به کارگردانی مرحوم فرج اله سلحشور به عنوان نقش اصلی اش ( حضرت یوسف یا یوزارسیف ) توانست به خوبی شناخته شود. مصطفی زمانی در سال 94 در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی که به یکی از پرطرفدارترین و پربیننده ترین مجموعه تبدیل گردد . مصطفی زمانی به عنوان یکی از نقش های اصلی ( نقش فرهاد ) حضور داشت.

مصطفی زمانی

بیوگرافی مصطفی زمانی

مصطفی زمانی در سال 1383 با حضور در سریال یوسف پیامبر به کارگردانی مرحوم فرج اله سلحشور به عنوان نقش اصلی اش ( حضرت یوسف یا یوزارسیف ) توانست به خوبی شناخته شود.

مصطفی زمانی در سال 94 در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی که به یکی از پرطرفدارترین و پربیننده ترین مجموعه تبدیل گردد به عنوان یکی از نقش های اصلی ( نقش فرهاد ) حضور داشت.

مصطفی زمانی

پس از آن پیشنهای بسیاری برای بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی داشت.

سریال در چشم باد دومین سریالی بود که او در آن حضور داشت و بعد از ان بیشتر در پروژه های سینمایی مشغول بود.

وی در سال 94 در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی که به یکی از پرطرفدارترین و پربیننده ترین مجموعه تبدیل گردد به عنوان یکی از نقش های اصلی ( نقش فرهاد ) حضور داشت.

مصطفی زمانی

ازدواج و همسر مصطفی زمانی

مصطفی زمانی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. وی در این خصوص گفته : ازدواج به قصد نیست. می افتی توی ش. هر وقت شد می پریم.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع :شماره یک

کدخبر: 709419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟