احسان علیخانی و ماه عسل

احسان علیخانی متولد تهران است .احسان علیخانی ساکن تهران می باشد .احسان علیخانی رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه خوانده است . احسان علیخانی داری 2 خواهر و یک برادر است از احسان احسان علیخانی بیشتر بخوانید.

در تیر ماه سال ۱۳۹۴ شایعات و البته گمانه‌زنی‌هایی راجع به دستمزد پرداختی به احسان علیخانی مطرح شد که خبر می‌داد او مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را برای مجری‌گری یک‌ماهه ویژه برنامه ماه عسل طلب کرده‌است. علاوه بر این، مبلغی بالغ بر دویست میلیون تومان را برای حق «تهیه کنندگی» دریافت کرده‌است. وی همچنین در یکی از قسمت‌های این برنامه واکنش تندی به انتقادات اخیر نشان داد و اظهار داشت درآمد فیلم‌برداری مجالس عروسی از یک تهیه‌کننده با سابقهٔ تلویزیون بیشتر است.

این مسئله انتقادات زیادی را برانگیخت که چرا باید در شرایطی که بسیاری از مردم عامه ایران با بحران اقتصادی مواجه‌اند و حتی قشر متوسط جامعه با ملاحظات اقتصادی عدیده‌ای رو به رو هستند افرادی این چنین کسب ثروت کنند و حتی در برنامه‌هایی که پیش از این رنگ و بویی دینی به خود گرفته و احساسات مردم را درگیر کرده به دنبال کسب درآمدهای نا متعارف باشند.

و حالا شایعات زیادی درباره ممنوع الکار بودن احسان علیخانی مطرح شده است که بررسی های ما از پشت پرده ها نشان می دهد ایشان ممنوع الکار نیستند و سری جدید عصر جدید در راه است!

منبع: خوندنی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

 

 

 

کدخبر: 707782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟