عکی آتلیه ای آزاده صمدی

آزاده صمدی بازیگر زن که این روز‌ها و بعد از صحبت‌های جنجالی در مورد عشق و ازدواج و… بیشتر بر سر زبان‌ها افتاده است عکسی جدید و متفاوت از خودش منتشر کرد. آزاده صمدی در برنامه پیشگو اظهارات جالبی کرده بود که چند روزی است در فضای مجازی دست به دست می‌شود. آزاده صمدی در ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان متولد شد. آزاده صمدی پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند. آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی (بازیگر و کارگردان) است. آزاده صمدی در تئاتر بی شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد. آزاده صمدی بازیگر مشهور ایرانی است.

به گزارش رکنا،  آزاده صمدی بازیگر زن که این روز‌ها و بعد از صحبت‌های جنجالی در مورد عشق و ازدواج و… بیشتر بر سر زبان‌ها افتاده است عکسی جدید و متفاوت از خودش منتشر کرد.

آزاده صمدی در برنامه پیشگو اظهارات جالبی کرده بود که چند روزی است در فضای مجازی دست به دست می‌شود. آزاده صمدی در ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان متولد شد. آزاده صمدی پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند.

آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی (بازیگر و کارگردان) است. آزاده صمدی در تئاتر بی شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد. آزاده صمدی بازیگر مشهور ایرانی است.

آزاده صمدی

آزاده صمدی، بازیگر مشهور، مهمان جدیدترین قسمت از برنامه پیشگو بود، یک تاک شوی ترکیبی با اجرای پژمان جمشیدی که با چهره‌های مشهور عرصه‌ی هنر و ورزش به گفتگو می‌پردازد و به طور اختصاصی از پلتفرم نماوا پخش می‌شود.

منبع: اقتصاد 24

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

کدخبر: 707477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟