آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای قوه قضائیه در استان البرز

به گزارش رکنا، حسین اعظمی چهاربرج با بیان اینکه این نمایشگاه در محوطه دادگستری برپا شده و بازدید از آن برای عموم آزاد است  اعلام کرد: این نمایشگاه علاوه بر عموم مردم استان، نقش مهمی در اطلاع‌رسانی خدمات و برنامه‌های انجام شده برای مسئولان استان و قوه قضائیه و همچنین کارکنان دستگاه قضایی و ادارات تابعه در استان خواهد داشت.

دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان البرز افزود: در این نمایشگاه خدمات مختلفی برای مراجعان در نظر گرفته که ارائه معاضدت قضایی و خدمات الکترونیک قضایی و ثبت نام ثنا به صورت رایگان از جمله این خدمت‌ها است؛ همچنین بخش ویژه‌ای برای معاضدت به ایثارگران در نظر گرفته شده است.

وی متذکر شد: در نمایشگاه، عملکرد کلیه معاونت های دادگستری استان، دادگستری‌ها و دادستانی‌های استان، ادارات کل تابعه از جمله اداره ثبت اسناد و املاک، اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی، دیوان عدالت اداری، کانون وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه در بخش‌های جداگانه منعکس شده است.

اعظمی چهاربرج ساعات فعالیت نمایشگاه را در ساعات اداری اعلام کرد و گفت: هماهنگی برای ورود بازدید کنندگان عمومی فراهم شده و آن‌ها می توانند از روز شنبه پنجم تیر با مراجعه به درب شمالی دادگستری استان البرز از این نمایشگاه بازدید کنند.

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای قوه قضائیه در استان البرز/ ارائه خدمات قضایی رایگان به بازدید کنندگان

کدخبر: 699474 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟