مقایسه احمدی نژاد و تاج زاده در انتخابات 1400

به گزارش رکنا، انتخابات1400 /این وب سایت خبری با اشاره به یادداشت حسن رسولی، فعال اصلاح‌طلب و عضو شورای شهر تهران در روزنامه اعتماد که از شورای نگهبان درخواست کرده بود تا صلاحیت آقای تاج زاده و احمدی‌نژاد و همه کسانی که در حقیقت شرایط مندرج در اصل ۱۱۵ قانون اساسی را دارند را برای رونق انتخابات تایید کند؛ نوشت:گزاره عجیب "هیچ اشکالی ندارد که هر کس و ناکسی در انتخابات تأیید صلاحیت شود" را صرفا می‌توان از زبان و قلم کسانی شنید که هیچ التزامی به امنیت و اقتصاد و آینده مردم ندارند و در فقدان عقلانیت مشغول سیاست‌ورزی هستند. شرایطی که دقیقا بر رجال ستادی جریان اصلاحات قابل انطباق است.

این وب سایت خبری در ادامه آورده است : رجالی که در سال ۸۸ نشان دادند برای امنیت کشور پشیزی ارزش قائل نیستند، در انتخابات سال ۹۲ اثبات کردند هیچ وقعی به کارنامه نامزد‌ها و خصلت ضروری "همت جهادی" نمی‌گذارند، در انتخابات ۹۶ نشان دادند که به قیمت منافع خود ولو به اشتباهات یک نامزد هم رأی مجدد می‌دهند و در ایام انتخابات مجلس یازدهم با وقاحت تمام از مسیر منافقانه "تحریم خاموش انتخابات" و خروج از دموکراسی عبور کردند! تحقیقا و منطقا از نظر چنین کسانی هیچ اشکالی ندارد که هر کس و نا کسی نامزد انتخابات باشد و صرفا مهم اینست که منافع این آقایان تأمین شود!

جالب است که رسولی در حالی مدعی برخورداری تاج زاده و احمدی‌نژاد از شرایط اصل ۱۱۵ قانون اساسی شده است که یک نگاه ساده به مبانی این اصل با سابقه و گفته‌های دیروز و امروز رجلین فوق‌الاشاره تضاد‌های واضحی را نشان می‌دهد. زیرا مردم تاج زاده و احمدی‌نژاد را دو روی همان سکه‌ای می‌دانند که انتخابات را جز با نتیجه دلخواه خود قبول ندارد، صراحتا ابراز می‌دارد که انقیادی از قوانین موضوعه کشور ندارد و در بحث حسن سابقه نیز دچار سوء سابقه شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 688535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟