فعال سیاسی اصلاح‌طلب: پدرخوانده‌ها میخواهند نامزدهای فاقد صلاحیت را به جریان اصلاحات تحمیل کنند

به گزارش رکنا، حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات و داوطلب انتخابات1400 اظهار داشت: اینجاب آمادگی دارم با تمامی نامزدهای برای ریاست جمهوری مناظره کنم تا برنامه‌های خود را در یک فضای مناسب اعلام کنیم.

وی افزود: بنده ساز و کار نهاد اجماع‌ساز را به این شکل قبول ندارم چرا که آنها شورای نگهبان دومی شکل داده اند و افراد با صلاحیت را محروم و افرادی که خودشان می خواهند را مطرح می کنند.

دبیرکل حزب مردمی تاکید کرد این شورا شورای اجماع نیست بلکه شورای اختلاف است و می خواهند نامزد خود را به جریان بزرگ اصلاحات تحمیل کنند و ما اصلاح طلبان چنین اجازه ای به آنها نخواهیم داد که برای دیگران تصمیم بگیرند و تا آخر در صحنه خواهیم ماند و واقعیت ها را به مردم خواهیم گفت.

فومنی با تاکید بر اینکه این اجماع به درد انتخابات1400 نمی خورد چرا که افراد رانت خوار و قدرت طلب و استمرار طلب در مسئولیت گرفتن در طول پیروزی انقلاب همواره خود را قیم و پدرخوانده جریان اصلاحات می دانند.

وی ادامه داد: من به عنوان یک اصلاح طلب نواندیش و نوگرا اعلام می کنم که با چهارچوب‌های اجماع مخالفم و خود را نامزد جریان بزرگ اصلاحات می دانم و چند گروه و شخص حق ندارند برای اصلاحات تصمیم گیری کنند.

این داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی تمام برنامه های انتخاباتی خود را برای مردم شریف ایران تشریح کنم و از همه رسانه ها می خواهم که کمک کنند تا ما بتوانیم دیدگاه‌های خود را به مردم عرضه کنیم.

وی در پایان گفت: ما به یک انتخابات پرشور و بانشاط نیاز داریم و مطمئنا حضور کاندیدای جوان مثل بنده و دیگران می تواند فضای انتخابات را رقابتی تر و شور انتخاباتی ایجاد کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: فارس

کدخبر: 684329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟