می خواهند ماجرای عنابستانی را تبدیل به یک مشکل بزرگ کنند تا انتقام بگیرند

نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی، افزود: ما باید در رفتار و کردار خودمان اخلاق را رعایت کنیم تا در آینده شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم. البته درباره این اتفاق می‌بایست، طرفین حادثه حاضر شده و ماجرا را توضیح بدهند تا مشخص شود که دقیقا چه اتفاقی رخ داده است.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه، گفت: البته در این میان برخی‌ با ایجاد حواشی و تبدیل این موضوع به یک مشکل بزرگ کشور سعی کردند تا به نوعی از مجلس و تفکر انقلابی مجلس انتقام گرفته و جایگاه مجلس را زیر سوال ببرند و این در حالی است که موضوع از سوی مراجع مربوطه مانند پلیس و مجلس در حال پیگیری است و باید تا مشخص شدن موضوع منتظر بود.

وی در پاسخ به این پرسش شما نظر خود شما درباره این اتفاق رخ داده و درگیری چیست، گفت: من درباره این ماجرا یک توصیه و پیشنهاد دارم که این مساله تا چنین سطح گسترده‌ای در جامعه پیشرفته است و مسئولان فرصتی را فراهم کرده و اجازه بدهند این مساله دقیقا بررسی شود تا مردم در جریان این اتفاق و نتیجه آن قرار بگیرند. من همین طور به همه مسئولان کشور و شهروندان توصیه می‌کنم که در هر جایگاه و مقامی که بودند باید مراقب باشند تا از اخلاق و قانون عدول نکنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟