به گزارش رکنا، به نقل از شینهوا، براساس ادعای این شرکت، این شبکه شامل صدها پروفایل‌ جعلی شبکه‌های اجتماعی و ۱۵۰ وب سایت صوری است که به عنوان ۹۸ واحد رسانه‌ای در ۲۸ کشور و منطقه با استفاده از ۲۹ زبان، از طریق سرقت Stealing مطالب از وب سایت‌های خبری عمومی و ویرایش آنها، برای تأمین منافع ایران عمل می‌کند. این شرکت همچنین مدعی شد که این شبکه عمدتاً در مناطقی نظیر امریکا، اسرائیل، عربستان و یمن فعالیت می‌کند و هدف اصلی آن کشورهای عرب زبان است به گونه‌ای که ۴۰ وبسایت آن به زبان عربی طراحی شده است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

آیا این خبر مفید بود؟