بهترین رستوران های دبی

بعد از گشت و گذار احتمالا دوست دارید در یک محیط شاد و مفرح یک غذای لذیذ میل کنید و همان‌طور که مشغول خوردن غذایتان هستید از یک اجرای زنده نیز لذت ببرید. پس با ما همراه باشید تا با رستوران‌های دبی آشنا شوید، چرا که ما معتقدیم در سفر بعد از خرید بلیط هواپیما و انتخاب محل اقامت، مهمترین دغدغه مسافران، پیدا کردن رستوران‌های مناسب است.

 شهر دبی در پنجاه سال گذشته آنقدر توسعه و پیشرفت داشته است که سالیانه میلیون‌ها نفر از تور دبی برای دیدن عروس خلیج فارس راهی این شهر زیبا و مدرن می‌شوند. این آینده نگری حاکمان دبی به دلیل تمام شدن ذخایر نفت تا سال 2025 است؛ بدیهی است که ورود این خیل عظیم گردشگر نیازمند وجود رستوران‌هایی لوکس و مجلل با سرآشپزهایی ماهر است. باید بگوییم که شما در شهر دبی می‌توانید به بهترین رستوران‌های سایر کشورها بروید و طعم غذاهای دلچسپ فرانسوی، ایتالیایی و حتی ژاپنی و چینی را بچشید. اگر در دبی دلتان هوس یک قرمه سبزی اصیل ایرانی کرد با رفتن به بهترین رستوران‌های ایرانی از موزیک زنده آن نیز لذت ببرید.

پس با ما همراه شوید که می‌خواهیم بهترین رستوران‌های دبی را برایتان شرح دهیم به طوری که با خواندن آن احساس گرسنگی کنید.

آیا دلتان می‌خواهد شما را به رستورانی مهمان کنیم که یک مکان شیک و زیبایی داشته و غذاهای سرو شده همه با مواد تازه پخته شوند اگر جوابتان بله است پس به رستوران فرانسوی La Petite Maison خوش آمدید.

تجربه ی طعمی تازه در رستوران La Petite Maison از بهترین رستوران‌های دبی

رستوران La Petite Maison از بهترین رستوران‌های دبی یک رستوران فرانسوی است که در هنگام نشستن بر روی صندلی‌های رستوران از فضای زیبا و رومیزی‌های سفید و وسایل زیبا و تزیینی که روی میز قرار داده شده است به وجد خواهید آمد. چیزی که این رستوران را از رستوران رقیب برتری داده است اینست که برای طبخ غذاهای خود از مواد تازه استفاده می‌کنند که طعمی استثنایی را به غذاهای فرانسوی این رستوران بخشیده است. یقین داریم که شما در محیط شیک و مدرن این رستوران احساس راحتی خواهید کرد. غذاهای فرانسوی این رستوران با الهام گرفتن از غذاهای ایتالیایی طبخ می‌شوند در پایان خواهیم گفت که با انتخاب این رستوران برای بارهای بعدی نیز به این مکان دنج باز خواهید گشت تا تجربه میل کردن طعم غذاهای فرانسوی و ایتالیایی را در این رستوارن شهر دبی تکرار کنید.

بهترین رستوران های دبی

دوست دارید همان طور که در هوای آزاد مشغول خوردن غذای ژاپنی خود هستید به قامت کشیده و زیبای برج خلیفه نگاه کنید و کسانی را که در خیابان مشغول گذراندن وقت هستند از نظر بگذرانید؟ پس با ما به رستوران TOMO بیایید.

با انتخاب رستوران TOMO در طبقه هفدهم با چشم اندازی زیبا غذا میل کنید.

رستوران TOMO یکی دیگر از رستوران‌های مشهور دبی است؛ این رستوران در طبقه هفدهم یک ساختمان بلند قرار داشته که چشم اندازی زیبایی از برج 829 متری خلیفه دارد. شما در این رستوران می توانید غذاهای لذیذ ژاپنی که با مواد تازه و در نهایت دقت پخته شده است میل کنید. این رستوران که در مرکز شهر واقع شده؛ سوشی و غذاهای ژاپنی سرو می‌کند  و خوب است که بدانید مرغ سوخاری ژاپنی از منوی محبوب آن است. در این رستوران سرآشپز تاکاهاشی و تیم آشپزهای ماهر ژاپنی مشغول به کار هستند. در سال 2013 سبک لباس این رستوران جایزه بهترین رستوران جدید را دریافت کرد.

تصور کنید در یک رستوران با شیشه های بلند نشسته اید و هنگام سرو غذا از چشم انداز دریا و هتل برج العرب لذت می‌برید؛ شاید هم در این رستوران یک شام رویایی میل می‌کنید، اگر از تصور خود به وجد آمده‌اید؛ پس میهمان رستوران Pierchic شوید.

غذایی با طعم آرامش در رستوران عشاق Pierchic از محبوب ترین رستوران‌های دبی

رستوران بی نظیر Pierchic یک رستوران برای قرار‌های عاشقانه است. این رستوران شهر دبی در انتهای اسکله هتل قصر در منطقه جمیرا قرار گرفته که به یقین می‌توان گفت بهترین چشم انداز را دارد.

اگر دلتان هوس خوردن غذاهای مدیترانه ای کرده است باید بگوییم که به رستوران مدیترانه ای Pierchic سری بزنید. منوی این رستوران شامل صبحانه، پیش غذا، انواع ماهی، خرچنگ و خاویار است. شاید طرفداران غذاهای غیر دریایی با دیدن منوی این رستوران ناراحت شوند ولی نگران نباشید برای غذاهای غیر دریایی نیز انتخاب‌های خوبی دارید که با گوشت گوساله و گوشت لذید بره سرو می‌شوند. اگر به این رستوران رفتید نوشیدنی‌های معروف این رستوران را از دست ندهید این رستوران همه روزه مشغول به کار است.

اگر خواهان تجربه میل کردن غذاهای نیویورکی هستید به رستوران Seafire Steakhouse بروید و با خوردن غذاهای لذیذش، نیویورک را به شهر دبی بیاورید.

Seafire Steakhouse یک رستوران نیویورکی بینظیر در قلب دبی

دوست دارید طعم یک استیک هاوس مدرن را در سفر به دبی تجربه کنید؟ کافی است به رستوران Seafire Steakhouse بروید؛ گوشت مصرفی این رستوران معروف دبی از استرالیا تامین می شود اگر از بین رستوران‌های دبی به دنبال یک مکان دنج و کوچک برای دورهمی ها خود می‌گردید ما این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 شما در این رستوران پادشاهی خواهید کرد، چون برش و نوع پخت استیک را انتخاب کرده و در کمال آرامش مشغول تماشای آماده شدن استیک دلخواهتان می‌شوید و در آخر هم با نمک و چاشنی‌های مخصوص مشغول میل کردن سفارش خود می‌شوید. سه شنبه‌ها این رستوران تعطیل و بقیه روز‌ها ساعت کاری این رستوران از 18 تا 23 است. رستوران Seafire Steakhouse در جمیرا و در هتل آتلانتیس پالم قرار دارد.

اگر در مرکز تجاری.DFIC.بودید پس از خرید کردن و گشت و گذار حتما به رستوران بی‌نظیرBB Social Dining بروید.

رستوران BB Social Dining  یک رستوران سه طبقه دیدنی از رستوران‌های دبی

رستوران BB Social Dining یکی دیگر از رستوران‌های دبی و دارای سه طبقه است که علاوه بر محلی برای میل کردن غذا یک مکان دیدنی نیز هست. هر یک از این سه طبقه یک منوی غذایی مخصوص به خود دارد. منوی غذایی این رستوران بزرگ دبی متفاوت و بسیار متنوع است و شامل غذاهای گیاهی، گوشتی و دریایی است مانند انواع سالاد، مرغ بی بی کیو، لقمه‌های مخصوص گیاهی، دسر های خوش آب و رنگ و نوشیدنی های معروف.

شما با هر سلیقه ای که به این رستوران بروید با خاطره ای زیبا و لبی خندان از آن باز خواهید گشت. این رستوران هر روز مشغول به کار است و در اینترنشنال فایننشال سنتر قرار دارد.

بعد از خواندن این مطالب دلتان برای خوردن یک غذای ایرانی تنگ نشده است؟ اگر جوابتان بله است پس وقت آن است که شما را به رستوران شایان ببریم.

بهترین رستوران های دبی

طعم غذاهای لذیذ ایرانی در رستوران شایان دبی

یکی از پاتوق های ایرانی ها در دبی رستوران شایان است که با منوی غذای ایرانی یا حلال پذیرای ایرانیان عزیز است. بیایید نگاهی به منوی این رستوران معروف بیندازیم؛ منوی این رستوران شامل دسر سرد و گرم و غذاهای متنوع ایرانی است مانند: کباب، میرزا قاسمی، سبزی پلو با ماهی است. حتی اگر هوس فالوده نیز کرده باشید می‌توانید سفارش دهید هنگامی که با چند نفر از دوستانتان به این رستوران رفتید می‌توانید یک کباب متری سفارش دهید. از کارهای زیبای این رستوان این است که برای معلول های عزیز نیز امکاناتی را فراهم کرده است. این رستوران سه شنبه ها تعطیل هست؛ بقیه ی روز ها از ساعت 18 تا 24 مشغول به کار است.

وقت آن است که به رستوران خوشمزه سنتی و ارزان بروید که صید تازه را طبخ می‌کند؛ پس با ما همراه شوید.

طعم تازه ی دریا در رستوران Bu Qatir از پرطرفدارترین رستوران‌های دبی

یکی از رستوران‌های محلی شهر دبی، Bu Qatir است. جالب است بدانید ابتدا در این مکان صیادان صیدهای تازه خود را می‌فروختند بعد به فکر این افتادند که صید تازه را طبخ کنند و به مردم عرضه کنند، کم کم بعد از محبوبیت این رستوران مکان بزرگتر شد و به تعداد صندلی ها نیز افزوده شد. این رستوران بهشت علاقه مندان به غذاهای دریایی است شما در آنجا میگو یا ماهی تازه مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید سپس آشپز با ادویه جات مخلوط و سرخ می‌کند و در پایان با برنج و روتی سرو می‌شود. این رستوران هوس انگیز در بندر ماهیگری شماره 2 قرار دارد.

با خواندن مورد بعد شما را از هیاهوی شهر دبی می‌گیریم و به یک رستوران در یک باغ زیبا در حاشیه شهر می‌بریم.

رستوران  Soho Garde، در یک باغ دنج در حاشیه شهر از بهترین رستوران های دبی

اگر از هیاهوی شهر دبی خسته شدید به رستوران سوهو گاردن بروید. این رستوران ترکیبی از طبیعت، مدرنیته و خلاقیت است که در خیابان المیدان قرار دارد. این رستوران چهار بخش دارد که غذاهای متنوع و نوشیدنی های معروف سرو می‌کند. یکی از بخش های این رستوران ژاپنی است که شما می‌توانید سوشی های خوشمزه آن را امتحان کنید.

اجازه دهید به سراغ گل سرسبد رستوران های هتل برج العرب برویم.

رستوران Al Mahara نگین هتل های جهان از لوکس ترین رستوران های دبی

هتل برج العرب هتل هفت ستاره جهان است که در سال 1999 به بهره برداری رسید. در طراحی داخلی این هتل از طلا استفاده شده است. اگر به رستوران Al Mahara بروید اولین چیزی که نظرتان را جلب می‌کند یک آکواریوم بسیار زیبا و بزرگ است که در گوشه ای از رستوران قرار دارد و نوری آبی زیبا را در اطراف پخش می‌کند. سرآشپز این رستوران لوکس بریتانیایی است که از سال 2016 در این رستوران مشغول به کار است این سرآشپز آنقدر مشهور است که در برنامه‌های مختلف تلویزیونی نیز شرکت می‌کند؛ اگر روزی به این نگین رستوران‌های دبی رفتید خاویار و و صدف مخصوص Al Mahara را حتما تجربه کنید که طعمی بینظیر را برایتان به ارمغان می‌آورد.

می‌خواهیم شما را به رستورانی ببریم که در زیر نور ماه غذای مورد علاقه تان را میل کنید و هم زمان از موسیقی زنده نیز لذت ببرید و رژه اسب‌های اصیل عرب را هم تماشا کنید.

رستوران Al Hadheerah رستورانی بر روی تپه های ماسه ای

این رستوران یکی از رستوران‌های دبی است که بر روی تپه های ماسه ای و در کنار فرودگاه دبی و در اقامتگاه باب الشمس قرار دارد. چیز هایی که شما در الحدیراه می‌بینید موسیقی زنده به همراه رژه اسب ها است؛ البته پیشنهاد می‌کنیم برنامه آتش بازی شب‌های پنج شنبه و جمعه را از دست ندهید.

غذاهای اماراتی در رستوران الحدیره سرو می‌شود. این غذاها جلوی چشمان شما پخته می‌شود؛ مرغ سوخاری، گوشت گوسفند، ماهی کباب از جمله غذاهای سرو شده است. از برتری این رستوران اینست که صندلی‌ها در هوای آزاد قرار داده شده اند گویی شما خود را به یک ضیافت عربی دعوت کرده‌اید.

Teatro، طعم های بی نظیر غذا در سالن تئاتر

این رستوران تئاتر در سال 2001 شروع به کار کرد و از آن سال تا به حال چند جایزه بین المللی را به خود اختصاص داده است. شما در این رستوران سرو غذا را در یک سالن تئاتر تجربه می‌کنید. این رستوران در بین اماراتی ها بسیار محبوب است. شما در این رستوران بهترین‌های غذاهای ژاپنی، چینی، هندی، تایلندی و ایتالیایی را می‌توانید امتحان کنید. از غذاهای دوست داشتنی این رستوران بزرگ دبی، بشقاب آسیایی، میگو و سوشی ماهی تن است که شما می‌توانید مراحل طبخ آن را نیز ببینید.

در پایان یک رستوران ایرانی با کیفیت  غذای بالا و قیمت مناسب را به شما معرفی می‌کنیم.

محیطی گرم و ایرانی در رستوران حاتم از دوست داشتنی ترین رستوران های دبی

این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی است که با کیفیت بالا و هزینه مناسب، غذاهای لذیذی را در اختیار دوست دارانش قرار می‌دهد. این رستوران در یک مرکز خرید قرار دارد و یک سرآشپز حرفه ای آن را اداره می‌کند. از جمله غذاهای سرو شده در این رستوران کباب کوبیده، کشک و بادمجان و برنج زعفرانی است.

از شما دوستان عزیز که تا پایان همراه ما بودید متشکریم و در پایان می‌گوییم این شما هستید که با توجه به سلیقه و علاقه خود رستوران مورد علاقه تان را انتخاب می‌کنید و خاطره ای زیبا همراه با طعمی شگفت آور را برای خود رقم می‌زنید.

اگر قصد سفر به شهر زیبا و لوکس دبی را دارید؛ جهت اطلاع از به‎روزترین ایست قیمت بلیط هواپیما به مقصد دبی اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 612363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟