گاز گرفتن شتر کار دست مسئولین باغ وحش داد + عکس

به گزارش رکنا، در اتفاقی غیر منتظره در یکی از باغ وحش ها که منجر به آسیب دیدن یک دختر بچه 10 ساله از سمت یک شتر شد دریافت دیه 550 میلیونی به خاطر این اتفاق در باغ وحش سوژه بسیاری از رسانه ها شد، مدیسن هالند برای جشن تولد دوستش به سافاری پارکِ ویرجینیا رفته بود که به ناگهان یک شتر او را گاز گرفت!

این دختر 10 ساله داشت با یک واگن پر شده با یونجه و در کنار دوستانش حرکت می کرد که شتر به سمتشان آمد. در اسناد دادگاه آمده که مدیسن قصد نداشته به حیوان غذا بدهد، ولی با این وجود آن شتر سمج به سمتش آمده و روی بازویش را گاز گرفته است. این اتفاق در ماه مه سال جاری رخ داده است.

پس از آن اتفاق، مدیسن به دلیل جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد. وکیل آن دختر گفت که شدت گاز شتر به حدی بوده که به استخوان رسیده بود و مدیسن برای درمان سه روز در بیمارستان بستری شد.

به همین دلیل قرار است مسئولان سافاری پارک ویرجینیا به مدیسن ماهانه مبلغ 750 پوند (حدودا 3٫500٫000 هزار تومان) به مدت 14 سال پرداخت شود که رقم آن با محاسبه پرداخت های جانبی چیزی حدود 117٫955 پوند (حدودا 550 میلیون تومان) خواهد شود.

البته پرداخت ها بر اساس حکم دادگاه بدین صورت است که او در سن 18 سالگی 7500 پوند و از سن 21 سالگی به بعد مبلغی معادل 750 پوند در ماه به مدت 14 سال پرداخت خواهد کرد. این در حالی است که حدود 30٫500 پوند آن صرف هزینه های پزشکی و قضایی خواهد شد.

کدخبر: 701274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟