حلقه ازدواج آقا داماد دردسرساز شد

به گزارش رکنا،جیمز راس ۳۸ ساله مقداری مقوا را برای بازیافت در مرکز بازیافت زباله‌های خانگی در North Shields رها می‌کرد که حلقه ازدواج از انگشت او افتاد و در اعماق کانتینر ناپدید شد.

او اظهار کرد: ظرفی بود که مردم زباله‌ها را از دهانه‌ی آن به داخل می‌ریزید. هوا خیلی سرد بود. دستانم سرد بود و همان‌طور که جعبه را بیرون می‌انداختم، ناگهان حلقه نیز به پایین رفت.

راس به یکی از کارمندان مجاور اطلاع داد و مقامات را از ماجرا مطلع کرد. ماشین آلات خاموش شدند و چهار کارگر برای جست‌وجوی حلقه به داخل کانتینر رفتند.

کشف حلقه ازدواج در کانتینر بازیافت

مجری کار، جردن کوپر گفت:«مثل این بود که یک سوزن را در انبار کاه جستجو کنید، زیرا یک توده عظیم زباله برای جستجو وجود داشت. پیدا کردن آن سختی زیادی داشت، زیرا باید از دستورالعمل‌های کرونا نیز پیروی می‌کردیم و در شرف انصراف بودیم که آن را دیدم.

راس گفت که او با پیدا شدن حلقه احساس آرامش کرده است.

وی ادامه داد: حلقه در میان زباله‌ها و آلودگی‌ها کثیف شده بود، اما پیدا شدن آن بسیار حیرت انگیز بود. کارکنان زندگی من‌ را نجات دادند و فراتر از وظیفه خود عمل کردند. همسرم بسیار خوشحال بود. نمی‌دانیم چگونه از آن‌ها تشکر کنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟