خانم پرستار ناجا بر اثر کرونا شهید شد + جزئیات

اولین شهید پرستار در مبارزه با کرونا از پرسنل ناجا بود که جان خود را در خدمت به بیماران کرونایی از دست داد.

مهدی حاجیان» سخنگوی ناجا در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع اقدامات یک ساله نیروی انتظامی در مقابله با ویروس کرونا در کشور که صبح امروز (دوشنبه) در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار داشت: تقریبا یک سال از ورود ویروس کرونا به کشور می‌گذرد و متاسفانه تعدادی از هموطنان خود را در این مدت از دست دادیم.

اولین پرستار شهید در ناجا در راه مبارزه با کرونا

وی گفت: اولین شهید زن پرستار از خانواده نیروی انتظامی بود و دختر یکی از پرسنل ناجا بود که جان خود را فدای سلامت جامعه کرد.
به گزارش رکنا، وی گفت: ماموریت نیروی انتظامی از مرز تا مرکز کشور تداوم دارد؛ زمانی که بحران کرونا در کشور شیوع پیدا کرد یک نگرانی در جامعه ایجاد شد و در راستای کنترل آن محدودیت‌هایی ابلاغ شد که نیروی انتظامی وظیفه اعمال آن‌ها را داشت.
سردار حاجیان با بیان اینکه در زمان بحران کرونا نیروی انتظامی به‌صورت آماده باش بود، بیان داشت: با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) در سطح نیرو‌های مسلح تشکیل شد.
وی گفت: ۹۲۸ جلسه در قرارگاه امام رضا (ع) برگزار شد و وظایف ناجا در بحث محدودیت‌ها مشخص شد و با تمام تجهیزات و امکانات در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.
سخنگوی ناجا افزود: بیش ار ۲۲۵ هزار بیمار مشکوک کرونا به ۹ بیمارستان ناجا مراجعه کردند؛ همچنین بیش از هفت هزار نفر در سطح بیماستان‌های ناجا بستری شدند.
سردار حاجیان خاطرنشان کرد: پنج هزار پزشک و پرستار در قالب ۷۲ گروه به بیماران کرونایی خدمات رسانی کردند؛ همچنین ۲۴۸ پزشک و پرستار در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دادیم.
وی با بیان اینکه بیش ار ۵۱۸ هزار نیرو در هزار و ۹۸۵ نقطه از کشور مستقر بودند، گفت: شش هزار ۵۰۰ هزار نیروی در ایست و بازرسی در داخل و بیرون شهرها مستقر بودند و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا کردند.
سردار حاجیان ادامه داد: یک میلیون و ۳۶۸ بازدید از صنوف صورت گرفت و از این تعداد ۳۴ هزار واحد صنفی پلمپ شدند و ۷۴۵ هزار واحد تذکر شفاهی دریافت کردند.
سخنگوی ناجا در خصوص قاچاق دارو تصریح کرد: در این حوزه نظارت‌های دائمی داشتیم و بیش از ۲۲ میلیون ماسک احتکار شده کشف و ضبط شد؛ همچنین یک میلیون ۲۷۳ هزار لیتر مواد شوینده کشف شد.
وی با بیان اینکه در یک سال گذشته شش میلیون و ۵۰۹ خودرو محدویت‌های کرونایی را نادیده گرفتند، گفت: پس از پایش‌های صورت گرفته چهار میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو اعمال جریمه شدند.
سردار حاجیان با بیان اینکه طرح تحویل موتور سیکلت‌های رسوبی تمدید شده است، اظهار داشت: تاکنون ۶۹ هزار و ۵۵۸ موتور سیکلت رسوبی پس از احراز هویت تحویل صاحبان آن‌ها داده شد‌.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟