آزادی 175  زندانی جرائم غیرعمد در همدان

به گزارش رکنا، یدالله روحانی‌منش  با اشاره به اقدامات ستاد دیه استان از ابتدای امسال اظهار کرد: در این مدت ۱۷۵ زندانی آزاده شده که ۱۶۲ نفر تا پایان آبان ماه و ۱۲ نفر در آذرماه بوده است.
وی مبلغ بدهی این مددجویان را ۴۷۴ میلیارد و ۳۶۹ میلیون و ۷۷ هزار ریال دانست و گفت: این مبلغ تا آبان ماه امسال ۴۶۴ میلیارد و ۲۵۵ میلیون و ۵۱۷ هزار ریال بود و آذرماه نیز ۱۰ میلیارد و ۱۱۳ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال شد.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه تعداد پرونده‌های دیه ۴ مورد بود افزود: از ۱۳۰ پرونده مالی، ۱۲۱ مورد تا پایان آبان ماه را و ۹ مورد آذرماه شامل می‌شد.
وی با اشاره به ۳۵ پرونده مهریه که ۳۴ مورد متعلق به تا آبان‌ماه و یک مورد آذرماه است خاطرنشان کرد: ۶ مورد پرونده نفقه داشتیم.
روحانی منش از آزادی ۱۶۷ زندانی مرد و هشت زندانی زن خبر داد و گفت: ۱۵۷ مرد تا پایان آبان‌ و ۱۰ مرد در آذرماه و ۶ زن تا پایان آبان و دو زن آذرماه آزاد شده‌اند.
وی با اشاره به اخذ مبلغ ۱۳۲ میلیارد و ۱۹۶ میلیون و ۸۳ هزار ریال رضایت از شکات توسط ستاد دیه استان بیان کرد: تا پایان آبان ۱۳۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون و ۸۳ هزار ریال و آذرماه ۴۸۶ میلیون ریال شکات بخشیده‌اند.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان پرداختی صندوق تامین خسارت‌های بدنی را ۴ میلیارد و ۷۹۵ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: این مبلغ متعلق به آذرماه است و قبلا وجود نداشت.
وی با بیان اینکه ۲۰ میلیارد و ۱۷۷ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال مددجویان نقدینگی داشتند گفت: مبلغ اعسار به تقسیط ۲۳۹ میلیارد و ۸۹۹ میلیون و ۲۳۴ هزار ریال بود.
روحانی‌منش از ۴۴ میلیارد و ۳۵ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال کمک پرداختی برای پرونده‌های مالی و دیه خبر داد و افزود: ۳۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال از بانک‌های ملت، ملی، تجارت و صادرات برای آزادی مددجویان وام دریافت شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟