استقرار تیم های اعزامی در محل سقوط هواپیما برای انتقال اجساد +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، کبادی رییس گروه امدادو نجات جمعیت هلال احمر اعزامی به ارتفاعات دنا گفت: با توجه به پایداری شرایط جوی مناسب در طول امروز دو تیم عملیاتی متشکل از تکاوران ارتش ، امداد گران جمعیت هلال احمر و کوهنوردان زبده توسط بالگرد هلال احمر به ارتفاع 4 هزار و 50 متری محل سقوط Fall هواپیما اعزام شدند.
کبادی با بیان اینکه امکان صعود از طریق زمینی به قله پازن پیر وجود نداشت افزود: امداد گران در دو نوبت و در دوگروه سه نفره در محل حادثه Incident هلی برن شدند که در طول این عملیات موفق به کشف قطعاتی از پیکر های جانباختگان و انتقال آنهابه پایین قله شدند.
وی عنوان کرد: موفق شدیم در ساعت 13 امروز یک محموله ازقطعات پیکرهای جانباختگان را در ساعت 13 بعد از ظهر امروز به پایین قله ارسال کنیم.
کبادی افزود: به دلیل وزش باد شدید و سرمای بیش از حد در محل سقوط هواپیما عملیات انتقال از ساعت 16 بعد از ظهر از سر گرفته شد و توانستیم یک محموله دیگر از اجساد جانباختگان را به پایین و شهر سی سخت منتقل کنیم.
رییس گروه امداد و نجات اعزامی جمعیت هلال احمر گفت: تیم عملیاتی جستجوی اجساد سقوط هواپیمای تهران - یاسوج متشکل از کوهنوردان و یخ نوردان زبده کشوری است که قرار شد امشب در محل حادثه مستقر شوند تا فردا عملیات جستجو و انتقال اجساد از سر گرفته شود.
کبادی تاکید کرد: در صورت مناسب بودن شرایط جوی در دوسه روزه آینده عملیات جستجو نتیجه بخش خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 362264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟