کمین پلیس برای دزد موتورسوار شرق تهران / به تنهایی دزدی می کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: 7 فروردین ماه، ماموران کلانتری 121 سلیمانیه در محدوده خیابان بوستان تهران در حال گشت‌زنی بودند که یک دستگاه موتورسیکلت هندا 125 تکرو که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بود و مشکوک و موتورسوار  را به صورت مخفیانه تحت نظر گرفتند.

وی افزود: متهم با رویت ماموران سریعا اقدام به فرار کرد و بدین ترتیب دستور ایست توسط ماموران صادر  شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با توجه به عدم توجه متهم به دستورات پلیس عملیات تعقیب و گریز شروع و پس از دقایقی ماموران موفق  توقف وسیله نقلیه و دستگیری متهم  شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های بیشتر از سارق و موتورسیکلت وی، انواع ابزار و ادوات سرقت کشف شد و متهم به قصد خود مبنی بر سرقت مختویات خودرو اعتراف کرد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ بهرامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: هنگام پارک کردن خودرو حتما از قفل بودن درب ها و بالا بودن شیشیه ها اطمینان حاصل کرده و نسیت به ارتقای کیفیت قفل ها و سیستم ایمنی خودرو اقدام کنید.

کدخبر: 983492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟