بازداشت سارق حرفه ای در سنندج

به گزارش رکنا، سردار علی آزادی، از بازداشت سارق سابقه‌دار در این شهر خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سنندج موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 15 هفده شهریور سنندج با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی یک نفر سارق قطعات خودرو شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده، سارق به 23 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: در این راستا یک نفر مالخر نیز بازداشت و مقداری اموال سرقتی از آنان کشف و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کشف خودروی سرقتی در قروه

وی همچنین از کشف دستگاه خودروی سرقتی در شهرستان قروه خبر داد و بیان کرد: مأموران یگان امداد در حین گشت ‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پژو 206 به رنگ نقره‌ای مشکوک و برای بررسی بیشتر، دستور متوقف می‌دهند.

آزادی خاطر نشان کرد: پس از استعلام مشخص شده که خودرو دارای سابقه سرقت بوده که در این راستا 2 نفر بازداشت و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان، از شهروندان خواست تا موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 888501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟