بازگشت برره ای ها به تلویزیون

شب گذشته امیرمهدی ژوله با انتشار یک عکس در فضای مجازی حسابی سر و صدا به پا کرد.

در عکس جدیدی که ژوله به اشتراک گذاشته، بعد از مدت‌ها پیمان و مهراب قاسم‌خانی در کنار مهران مدیری دیده می‌شوند؛ دو برادر نویسنده‌ای که سال‌ها با مدیری اختلاف سلیقه و اختلاف‌نظر داشتند و با هم همکاری نمی‌کردند. از طرفی، سیامک انصاری هم در عکس دیده می‌شود و این یعنی تمامی ستون‌های نویسندگی، کارگردانی و بازیگری سریال ماندگار "شب‌های برره" در یک عکس هستند.

امیرمهدی ژوله در توضیح عکسی که به اشتراک گذاشته نوشته است: "سی و یکم اردیبهشت، خبر آمد خبری در راه است؟ هشتگ وزن عکس". جمله "خبر آمد خبری در راه است" به ما می‌گوید که این گروه شناخته‌شده قصد همکاری مجدد با هم را دارند و به احتمال فراوان این همکاری مربوط به "شب‌های برره 2" است.

چندی پیش در اخبار خواندید که مهران مدیری قصد دارد فصل دوم یکی از سریال‌های خاطره‌انگیز خود در تلویزیون را بسازد که از همان موقع ذهن‌ها به سمت سریال‌هایی همچون "پاورچین" و "شب‌های برره" رفت چون سریال‌هایی مثل "نقطه چین" یا "باغ مظفر" آن‌قدری موفق نبودند که مدیری بخواهد قصد ساختن فصل دوم این سریال‌ها را داشته باشد و از طرفی، سریال "مرد هزارچهره" که سریال موفقی بود هم قبلاً فصل دومش با نام "مرد دوهزار چهره" ساخته شده است. در این صورت "پاورچین" و "شب‌های برره" باقی می‌مانند که چون "شب‌های برره" نسخه‌ای تکمیل‌شده‌تر از "پاورچین" است، احتمالاً مدیری به زودی فصل دوم این سریال را کلید خواهد زد.

پیش از این در سال‌های 92-93 هم یک‌بار بحث ساخته شدن "شب‌های برره 2" مطرح شده بود که چون مدیری با پیمان قاسم‌خانی اختلاف‌ داشت و در خبرها آمده بود که قاسم‌خانی قبول نکرده سرپرست نویسندگان فصل دوم "شب‌های برره" باشد، تولید این سریال کنسل شد و مهران مدیری سراغ پروژه‌های دیگر خود رفت.

"شب‌های برره" یکی از موفق‌ترین سریال‌های تلویزیون پس از انقلاب بود و همچنان پخش مجددش در شبکه‌های استانی مخاطبان زیادی را پای تلویزیون می‌نشاند. باید منتظر ماند و دید که فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد یا خیر.

 

کدخبر: 382499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟