کاربرد انواع مبل در منازل چیست؟

مبلمان بالخصوص مبل راحتی همچنین مکانی راحت برای نشستن ساکنان و تماشای تلویزیون را در زمان های مختلف مخصوصا در زمان کنون که بازهای جام جهانی در حال برگزاری بوده, می تواند برای شما لحظه های خوشی را رقم بزند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا در ارتباط با کاربرد های انواع مبل راحتی و همچنین مزیت هایی که این دسته از مبل های می تواند برای شما رقم بزند, صحبت کنیم.

هر نوع مبلمانی که در بازار می بینید, هرکدام از آن ها کاربرد متفاوتی را با دیگر مبلمان داشته و متناسب با سلیقه افراد می توان انتخاب گسترده ای تری را برای افراد به همراه داشته باشد. در واقع مهمترین مزیتی که مبل راحتی می تواند برای شما به همراه داشته باشد, افزایش زیبایی دکوراسیون، افزایش راحتی در فضاهای داخلی، امکان ایجاد یک جمع خانوادگی یا دوستانه و حتی تقسیم بندی فضاهای داخلی با نوع آن, مهمترین مزیت های یک مبل راحتی مناسب می باشد که متاسفانه بسیاری از افراد نسبت به این موضوع بی توجه هستند. در ادامه بیشتر همراه ما باشید تا در ارتباط با کاربرد های متداول این دسته از مبل ها و ویژگی های برخی از انواع مبل های پرطرفدار آشنا شوید.

چرا باید مبلمان بخریم؟

در واقع مبلمان مجموعه ای از ترکیب هایی عناصری هستند که فضایی چند منظوره را در خانه ها ایجاد می کنند. به عنوان مثال، اگر خانه شما به اندازه کافی بزرگ نیست که یک دفتر کار خانگی را برای شما ایجاد کند، گاهی اوقات یک مبل راحتی با چند وسیله تزئینی می تواند جلوه یک دفتر کار شما را در خانه دگرگون و امکان ویدئو کنفرانس آنلاین را برای فضای موجود ایجاد کند.

انواع مبلمان و اهدف هر یک از آن ها

امروزه بالغ بر چند صد مبل در سراسر جهان تولید می شود که این مبل ها را می توان بر اساس ویژگی هایی مانند جنس، نوع طرح و سبک، ابعاد و... دسته بندی کرد. نکته مهم این است که هر کدام از این مبل ها ویژگی هایی را به همراه دارند که باعث می شود کاربردهای متفاوتی را در خود ایجاد کنند. در زیر با چند نوع مبل محبوب و معروف و ویژگی های هر یک از آن ها آشنا بیشتر می شویم.

انواع مبلمان و اهدف هر یک از آن ها

  • مبل چستر

مبل چستر یا چسترفیلد نوعی مبل راحتی است که بیش از 200 سال از اولین نمونه آن طراحی و ساخت آن می گذرد که در حال حاضر این دسته از مبل ها را به دلیل فابلیت مختلف با نام عملکرد لمسی چستر می شناسند. در این دسته از مبل ها ضربه زدن روشی برای طراحی نشیمنگاه، دسته و پشتی آن بوده که باعث افزایش راحتی نشستن و همچنین افزایش زیبایی در فضای خانه شما می شود. همچنین در بین روکش های این نوع از مبل ها، مدل چرمی چستر بسیار معروف بوده و می تواند برای شما از قابلیت های زیادی برخوردار باشد.

  • پاف عثمانی

مبل پاف عثمانی نوعی از مبلمان بوده که بدون دسته و پشتی هستند و تاریخچه آن در زمان امپراتوری عثمانی بسیار رایج بوده و در دکوراسیون مدرن و سنتی بسیار مورد استفاده قرار می گرفته است. برخی از این مبل های مدل عثمانی ها ارتفاع کمتری داشته و برخی دیگر از آن ها به عنوان زیرپایی در مقابل سرویس خواب مدرن و امروزی مورد استفاده قرار می گرفته اسنت.

  • مبل شزلون

شزلون نوعی مبل است که معمولاً تنها در یک طرف آن تکیه گاه داشته و تنها دونفر می توانند بر روی آن ها بنشینند. اما چیزی که آن را از انواع دیگر مبل های بازار متمایز می کند, امکان دراز کشیدن یک نفر روی آن بوده که صندلی های عرشه و تکیه گاه در مبل های شزلون گزینه مناسبی برای استراحت هر یک از افراد محسوب می شود. همچنین این موضوع را بیان کنیم که این دسته از مبل ها نیز هم در محل زندگی و هم در محل کار قابل اسنتفاده هستند.

  • مبل با دست های بلند

نوع دیگری از مبلمان, مبل با بازوهای بلند به عنوان مبل تاکسیدو یا دسته بلند شناخته می شوند که از ویژگی های این مبل می توان به ارتفاع بالای دستگیره ها در حالت تکیه گاه اشاره کرد که گاهی اوقات ارتفاع دسته ها با پشت مبل برابر است. همچنین این موضوع را بیان کنیم که این نوع مبل به دلیل طراحی خاص که دارند, در نوع خود یکی از مبل های لوکس محسوب می شوند.

نتیجه گیری

برای خرید مبلمان بهتر است به سراغ مجموعه ای بروید که تنوع زیادی را در زمینه مبلمان به همراه دارند. یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه مجموعه نانو چوب است که یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی انواع مبلمان، ست اتاق خواب و وسایل دکوراسیون در تمام نقاط کشور می باشد. در واقع شما عزیزان با مراجعه به وب سایت این مجموعه به آدرس اینترنتی https://nanochoob.comو همچنین تماس با شماره 09120139965 می توانید از قیمت دقیق انواع مدل های مبل با خبر شوید.

منبع: فروشگاه اینترنتی مبل راحتی و سرویس خواب نانو چوب

 

کدخبر: 848323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟