چرا مسافران تور اسپانیا ستاره ونک را به دیگران توصیه می‌کنند؟

ارائه مشاوره دقیق، ارائه برنامه سفر منظم، کارشناسان مجرب، توانایی در برگزاری تور را می‌توان از ویژگی‌های یک آژانس هواپیمایی معتبر دانست. بدون اغراق می‌توان گفت که آژانس هواپیمایی ستاره ونک در تمام این زمینه‌ها موفق عمل کرده و توانسته رضایت مسافران را جلب کند. برنامه ریزی تور اسپانیا و دریافت ویزای شینگن از دیگر خدمات آژانس ستاره ونک می‌باشد.

مجری مستقیم تور اسپانیا

اگر در میان کشورهای اروپایی تور اسپانیا را برای سفر انتخاب کرده‌اید بهتر است کارگزار شما تسلط کامل بر این مسیر داشته باشید چرا که روند دریافت ویزای اسپانیا کمی پیچیده و نسبتا زمانبر بوده و از طرفی هم شناخت کامل نسبت به هتل‌های این کشور می‌تواند سفر را بی‌دغدغه‌تر کند. آژانس هواپیمایی ستاره ونک از برگزارکنندگان یا مجری مستقیم تور اسپانیا است که تسلط کامل در این مسیر دارد. کارشناسان این آژانس در ابتدا مدارک شما را به طور کامل بررسی کرده و توصیه‌های لازم را در خصوص تکمیل مدارک ارائه می‌دهند، در ادامه با توجه به بودجه شما بهترین هتل‌ها را در بارسلون،  مادرید یا مقصد مورد شما پیشنهاد داده و مناسب‌ترین پرواز را رزرو خواهند کرد. بدین ترتیب شما می‌توانید سفری ایده آل به کشور زیبای اسپانیا را تجربه کنید.

کارشناسان مجرب در زمینه برگزاری تور اسپانیا

کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک از بین بهترین کارمندان انتخاب شده و تجربه چندین ساله در زمینه دریافت ویزای شینگن دارند. بنابراین شما می‌توانید تمامی امور دریافت ویزا و رزرو تور اسپانیا را با خیالی آسوده به ستاره ونک بسپارید. این مجموعه در محیطی کاملا آرام از مسافران خود پذیرایی می‌کند. حتی در صورت نیاز به پارکینگ نیز با هماهنگی قبلی می‌توانید از پارکینگ مجموعه به صورت کاملا رایگان استفاده کنید. ارائه مشاوره رایگان در خصوص مدارک مورد نیاز ویزای شینگن و توضیحات کامل برنامه تور از دیگر خدمات ستاره ونک می‌باشد. شما می‌توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر و پنجشنبه‌ها از ساعت 9 صبح تا 3 بعداظهر با کارشناسان ستاره ونک به صورت حضوری یا تلفنی در ارتباط باشید.

راه‌های ارتباط با آژآنس هواپیمایی ستاره ونک

شماره تماس: 88880000-021

آدرس: میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک 53

ویزای اسپانیا

کمترین آمار ریجکتی ویزای اسپانیا

آژانس هواپیمایی ستاره ونک از دفاتر مورد تایید سفارت اسپانیا است. یعنی تمامی مسافران این دفتر با تایید ستاره ونک جهت دریافت ویزا اقدام می‌کنند. بنابراین در صورت کامل بودن مدارک بیشتر متقاضیان موفق به دریافت ویزای شینگن می‌شوند. کارشناسان ستاره ونک شرایط شما را با دقت مورد بررسی قرار داده و به شما خواهند گفت که ارائه کدام مدارک شانس دریافت ویزای را بیشتر می‌کند. در ادامه مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای اسپانیا را بررسی خواهیم کرد:

نکته مهم: آژانس هواپیمایی ستاره ونک درخواست کننده ویزا می‌باشد و تصمیم نهایی در خصوص صدور یا عدم صدور ویزا به عهده سفارت اسپانیا است.

  • اصل پاسپورت با 6 ماه اعتبار از زمان خروج از کشور با امضا شخص مسافر
  • دو قطعه عکس 4.5*3.5 رنگی، تمام‌رخ با زمینه سفید، حداکثر برای 6 ماه اخیر (عکس با گذرنامه یکی نباشد)
  • اصل شناسنامه و ترجمه از کلیه صفحات آن
  • اصل گواهی حساب بانکی با مهر و امضا بانک فقط به زبان انگلیسی (با مانده‌حساب بالای 250,000,000 تومان)
  • اصل و ترجمه سند مالکیت به نام مسافر (چنانچه خانواده باشند سند مالکیت به نام سرپرست خانواده کافی است)
  • اصل و ترجمه مدارک شغلی
  • پزشکان: پروانه مطب یا حکم کارگزینی از بیمارستان، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی
  • وکلا: پروانه وکالت
  • مشاغل دولتی: حکم کارگزینی، آخرین فیش حقوقی و یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و سابقه بیمه تأمین اجتماعی با مهر سازمان
  • بازنشسته‌ها: حکم بازنشستگی و آخرین فیش حقوقی
  • مشاغل غیردولتی: گواهی اشتغال به کار از شرکت مربوطه به همراه فیش حقوق و سابقه بیمه تأمین اجتماعی با مهر سازمان
  • در صورت خویش‌فرما بودن: جواز کسب/آخرین آگهی تغییرات
  • معلمان، اساتید و اعضا هیئت‌علمی: اصل حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار به همراه فیش حقوق و سابقه بیمه تأمین اجتماعی با مهر سازمان
  • دانش آموزان و دانشجویان: اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل جهت دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی قصد سفر دارند، علاوه برنامه اشتغال به تحصیل، ارائه اصل و ترجمه رضایت‌نامه از مدیریت مدرسه با ذکر تاریخ سفر الزامی است.
  • برای فرزندان زیر 18 سال که بدون همراهی یکی از والدین سفر می‌کنند رضایت‌نامه محضری الزامی است و نیاز به ترجمه اسپانیایی با تائید دادگستری و مهر وزارت امور خارجه دارد.
  • اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم‌های خانه‌دار
  • مبلغ ضمانتنامه بازگشت مسافر برای هر نفر از 500,000,000 میلیون تومان است.

رزرو بهترین هتل‌های اسپانیا

مقاصد گردشگری اسپانیا مانند بارسلون، مادرید، مالاگا و غیره هتل‌های 3 تا 5 ستاره متنوعی را برای اقامت مسافران دارند. اما از آنجا ستاره ونک بر روی دو فاکتور قیمت و کیفیت متمرکز است هتل‌های 4 ستاره را به گردشگران پیشنهاد می‌دهد. توضیح تکمیلی اینکه در صورت درخواست مسافر هتل‌های 5 ستاره نیز قابل رزرو هستند. در مجموع هنگام پیشنهاد هتل تمامی فاکتورهای قیمت، خدمات هتل، موقعیت مکانی و مهمتر از همه بودجه مسافر مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت بهترین گزینه‌ برای شما رزرو می‌شود. جهت مشاوره در خصوص انتخاب هتل در هر یک از مقاصد اسپانیا می‌توانید با کارشناسان تور در آژانس هواپیمایی ستاره ونک در ارتباط باشید.

رزرو مناسب‌ترین پرواز به مقصد اسپانیا

ایرلاین‌های امارات، قطری و ترکیش از ایرلاین‌هایی هستند که به مقصد اسپانیا (مادرید، بارسلون، مالاگا و غیره) پرواز دارند. کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک با درنظر گرفتن ساعات پروازی، تعداد توقف‌ها و زمان توقف‌ها بهترین پرواز را به همراه مناسب‌ترین قیمت پیشنهاد می‌دهند. در واقع آژانس هواپیمایی ستاره ونک در تورهای اسپانیا خود مناسب‌ترین پرواز را برنامه ریزی می‌کند. به این ترتیب مسافران این آژانس سفری با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه را تجربه خواهند کرد.

ارائه برنامه سفر منظم و بدون تغییر در سفر به اسپانیا

ارائه برنامه سفر دقیق تاثیر بسیار مثبت در روند اخذ ویزای شینگن از طریق سفارت اسپانیا دارد. کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک این کار را برای متقاضیان ویزا انجام داده و برنامه سفر را تنظیم می‌کنند. نکته مهم‌تر اینکه در تورهای اسپانیا ستاره ونک تمام آنچه که برنامه ریزی شده به اجرا درخواهد آمد. اجرای گشت‌های شهری و داشتن تور لیدر از خدمات ستاره ونک در خصوص تورهای اسپانیا می‌باشد.

خدمات آژانس هواپیمایی ستاره ونک در خصوص تور اسپانیا

  • ارائه مشاوره رایگان در خصوص تکمیل مدارک ویزای شینگن
  • گرفتن وقت سفارت اسپانیا در کوتاه‌ترین زمان
  • همراهی مسافر توسط کارشناسان آژانس هواپیمایی جهت حضور در سفارت اسپانیا
  • پیگیری درخواست ویزا تا اعلام پاسخ سفارت اسپانیا
  • رزرو بلیط و هتل در اسپانیا
  • خدمات تور اسپانیا در آژانس هواپیمایی ستاره ونک: بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه طبق پکیج، ترانسفر فرودگاهی، رزرو بلیط قطار یا هواپیما داخلی اروپا (در پکیج‌های چند مسیره)، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شینگن، گشت‌های شهری با توجه به پکیج، تور لیدر فارسی زبان

رزرو تور اسپانیا

جهت رزرو تور اسپانیا و دریافت ویزای شینگن می‌توانید با کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شماره 88880000-021 در ارتباط باشید.

 

 

کدخبر: 824793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟