سایت از تو تولید محتوا از من (تضمین کیفیت و یونیک بودن توسط کدُ سئو)

ولی شما هم درست مثل ما می دانید که امروزه خیلی چیزها به نسبت گذشته دستخوش تغییر شده است که یکی از آن ها، مدل بازاریابی کسب و کارهاست؛ امروزه اگر با اموری مانند طراحی سایت و تولید محتوا بیگانه باشید، راه به جایی نخواهید برد و موفقیت شما با چالش های بزرگی رو به رو می شود. بنابراین اولین قدم برای شروع یک کسب و کار، حضور در دنیای دیجیتال از طریق سفارش تولید محتوا برای وب سایت یا دیگر شبکه های اجتماعی است. بنابراین اگر شما هم در فکر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستید و موفقیت در آن برایتان اهمیت دارد، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

چرا تولید محتوا مهم است؟

بگذارید جواب این سوال را این گونه مختصر و مفید بدهیم که محتوا در واقع یک شاهراه است که مهم ترین فاکتورهای موفقیت شما را به هم می رساند؛ در واقع تولید محتوا پل ارتباطی است میان شما و موتور جستجوی گوگل از یک سو و شما و مخاطبان، از سوی دیگر؛ اما چگونه؟

فرض کنید که پس از انجام پروسه طراحی سایت، هم اکنون یک وب سایت خام دارید که بجز یک عنوان و در نهایت چند بنر و عکس، چیز دیگری در آن پیدا نمی شود. این وب سایت نه می تواند نظر مخاطبان شما را به خود جلب کند و نه قادر است موتور جستجوی گوگل را برای ارتقای جایگاه خود توجیه کند، چراکه محتوایی در آن وجود ندارد که به درد کاربران و مشتریان بالقوه شما بخورد و گوگل به واسطه آن، سایت شما را پس از سرچ مرتبط کاربران، به آن ها نشان دهد. در واقع یک سایت بدون محتوا، یک ابزار ناکارآمد و به درد نخور است.

در صورتی که شما می توانید با سفارش تولید محتوا متناسب با حوزه فعالیت خود به مخاطبانتان کمک کنید تا شما را بشناسند و با ابعاد و ویژگی های مختلف کسب و کار شما آشنا شوند.

در ثانی تولید محتوا می تواند با برقراری ارتباطی بر پایه اطلاعات سودمند، میان شما و کاربران یا بهتر بگوییم شما و مخاطبانتان، اعتماد به وجود بیاورد، اعتمادی که نتیجه آن فروش بیشتر خدمات و محصولات شما خواهد بود.

هم چنین وقتی شما در قالب تولید محتوا، مطالب مفیدی را در اختیار مخاطبان خود قرار می ‎دهید، در واقع قدرت انتخاب و تصمیم گیری بیشتری را به آن ها می دهید که این روش کاملاً با بازاریابی سنتی که هدفی جز مجاب کردن مخاطبان برای خرید ندارد، کاملاً متفاوت و البته تأثیرگذارتر است زیرا مخاطبان در چنین شرایطی، با سبک و سنگین کردن اطلاعاتی که از شما و دیگر رقبای شما دریافت می کنند، به این نتیجه می رسند که برای رفع نیازهایشان باید از چه خدمات یا محصولاتی استفاده کنند.

از سوی دیگر، امروزه، مردم به واسطه حضور در شبکه های اجتماعی با دید بازتری اقدام به خرید می کنند به این معنی که دیگر به صرف دیدن تبلیغ یک کالا یا خدمات بر روی بیلبوردهای بزرگ شهر، فرض را بر کیفیت بالای آن نمی گذارند؛ بنابراین انتشار یک محتوای سودمند که بتواند برای مخاطبان ارزش آفرینی کند، تأثیر بیشتری از تبلیغات پر رنگ و لعاب خواهد داشت.  

اهمیت تولید محتوا با کیفیت برای موتورهای جستجو

بدیهی است که سایت هایی که محتوای باکیفیت تولید می کنند، موفق می شوند تا در موتورهای جستجو، خصوصاً گوگل رتبه بهتری به دست بیاورند و جایگاه سایت خود را در فهرست نتایج جستجو ارتقا دهند. اگر بتوانید به صورت اصولی، حرفه ای و کاملاً منظم اقدام به تولید محتوا کنید، نیمی از راه را رفته اید چراکه تنها با این روش است که می توانید موتورهای جستجو را توجیه کنید که سایت شما کاربر پسند است تا در نتیجه آن گوگل رتبه سایتتان را ارتقا دهد. از سوی دیگر، ارتقای جایگاه سایت شما در رتبه بندی گوگل باعث می شود که هنگامی که کاربران سایت شما را در صفحه نخست نتایج گوگل می بینند، به راحتی به شما اطمینان کنند و دیگر نیازی به جستجوی بیشتر در سایت های رقبا احساس نکنند که همین امر موجب افزایش بازدید و ارتقای دوباره جایگاه سایت شما می شود.  

سفارش تولید محتوا با کیفیت و یونیک

سفارش تولید محتوا با کیفیت و یونیک

گفتیم که با پیچیده تر شدن مسیر موفقیت کسب و کارها، امروزه نیاز به تولید محتوا باکیفیت، بیش از پیش احساس می شود زیرا اگر مخاطب شما نتوانند نیازهای خود را به جمع آوری اطلاعات در سایت شما برآورده کنند، به راحتی و با چند کلیک ساده، به سراغ سایت های رقیب شما خواهند رفت و مطمئناً ناامید هم نخواهد شد؛ بنابراین چندان تفاوتی ندارد که سایت شما به چه نوع محتوایی نیاز دارد؛ این محتوا می تواند متنی، تصویری یا صوتی باشد؛ در هر حال باید به بهترین نحو و با در نظر گرفتن قوانین و الگوریتم های گوگل تهیه و منتشر شود. در صورتی که شما هم دارای یک کسب و کار آنلاین هستید و موفقیت در آن برایتان دارای اهمیت است، باید حتماً تولید محتوا باکیفیت و یونیک را جدی بگیرید و مطمئن باشید که این کار در تخصص خود شما نیست!

شاید بپرسید پس بهترین راهکار چیست؟ پاسخ به این سؤال از سویی آسان و از سوی دیگر دشوار است. اگر بخواهیم یک جواب کلی به این پرسش بدهیم، باید بگوییم که همکاری با شرکت های ارائه دهنده خدمات تولید محتوا بهترین راهکار است زیرا این شرکت ها معمولاً از حرفه ای ترین کارشناسان تولید محتوا و با تجربه ترین سئو کاران استفاده می کنند و می توانند با توجه به شرایط کسب و کار شما، به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند.

با این وجود، یافتن چنین شرکت هایی که تنها مدعی بهترین بودن نباشند و واقعا بتوانند شما را به موفقیت برسانند، دشوار است. هر چند که بررسی سوابق کاری شرکت های ارائه دهنده خدمات تولید محتوا و بررسی میزان رضایتمندی مشتریان سابق و کنونی آن ها می تواند تا حدود زیادی شما را برای انتخاب یک شرکت قوی در این زمینه یاری رساند.

پیشنهاد می شود برای حصول بهترین نتایج از سفارش تولید محتوا، به محتوای سایت شرکت ارائه دهنده خدمات تولید محتوا توجه کنید و هم چنین به جایگاه آن ها در فهرست نتایج گوگل نگاهی بیندازید و پس از تماس با شرکت مذکور، از آن ها بخواهید نظر کارشناسی خود را درباره چگونگی تولید محتوا برای سایت شما اعلام کنند و ببینید که آیا می توانند با دلایل منطقی و مستدل، شما را برای سفارش تولید محتوا، توجیه و راضی کنند یا خیر.

سخن پایانی

امروزه تقریباً همه کسانی که دستی بر آتش کسب و کارهای آنلاین دارند، می دانند که پل ارتباطی شما با مخاطبان، تولید محتواست ولی هر محتوایی نمی تواند شما را به مقصد برساند و اگر در این زمینه سهل انگاری کنید، اصلا بعید نیست که نتیجه عکس بگیرید و از غافله عقب بمانید.

کدخبر: 810014 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟