با لوکس ویلا، تجربه متفاوتی از سفر و اجاره ویلا در کردان را داشته باشید

در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با کردان، جاهای دیدنی منطقه و بهترین راه اجاره ویلا در کردان بیشتر آشنا شوید.

MLCGEYrRP2iy

چرا برای اوقات فراغت، کردان را انتخاب کنیم؟

ابتدا نگاهی به روستای کردان بیاندازیم. روستایی با ارتفاع 1415 متر از سطح دریا که به لطف کوه ها و دشت های اطراف، منطقه ای ییلاقی به شمار رفته و از این رو، تابستان های خنک و دلنشین زیر آفتاب سوزان و زمستان های سرد و سوزناک به همراه بارش های سنگین برف بر این منطقه حاکم می باشد. روستای کردان جمعیتی 4هزار نفری دارد و گردشگری، مهم ترین قطب اقتصادی مردم منطقه محسوب می شود. جالب است بدانید تا پیش از تقسیمات کشوری صورت گرفته در دهه 80 شمسی، کردان بخشی از شهرستان چندار بوده اما بعد از اینکه در میان روستاهای شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت، طولی نکشید تا به قطب اقتصادی بزرگ این شهرستان تبدیل شد.

پایتخت نشین ها امروزه به مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند و باید روزمرگی خود را در منطقه ای شلوغ و با هوایی آلوده سپری کنند از این رو، با فرا رسیدن روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، پایتخت نشین ها به دنبال فرصتی هستند تا برای چند ساعت یا حتی چند روز، در منطقه ای بکر و دلنشین اوقات فراغت خود را بگذرانند. از آنجایی که سفر به شهرهای شمالی کشور زمان و حوصله زیادی می خواهد، مردم به مناطق اطراف تهران مراجعه می کنند که شامل رودهن، لواسان، فشم، شهریار، کرج و کردان هستند.

هر منطقه ای در اطراف تهران دارای جذابیت های خاص خود می باشد بطوریکه در لواسان، لوکس ترین و گران قیمت ترین ویلاها وجود دارد، در رودهن انواع باغ ویلاها، در  شهریار باغ های بزرگ و تالارهای بسیار و غیره اما در روستای کردان، تنوع بالایی از انواع اقامتگاه ها و ویلاهای مختلف وجود دارد تا پاسخگوی هر بودجه و سلیقه ای باشد از این رو، تنوع بالا یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت کردان در میان مردم بخصوص پایتخت نشین ها شده است.

wxybvSjzW1c1

معرفی انواع ویلا در کردان

به دنبال سوئیت های ارزان قیمت یک خوابه، دو خوابه، ویلاهای عادی هستید تا هزینه کمی برای اقامت پرداخت کنید یا میخواهید هزینه های گزافی را برای اقامت پرداخت کرده و در لوکس ترین ویلاها و عمارت ها اقامت داشته و خاطرات جذابی را برای خود رقم بزنید؟ اگر قصد کاهش هزینه اقامت هستید، اجاره سوئیت در کردان می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد چراکه سوئیت های کردان علاوه بر قیمت های بسیار مناسب، از امکانات رفاهی و اقامتی مطلوبی هم برخوردار هستند.

یک پله بالاتر از سوئیت ها، ویلاهای عادی هستند. ویلاهای عادی از امکانات به مراتب بیشتری نسبت به سوئیت ها برخوردار هستند و در برخی از آن ها، انواع میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، آلاچیق به همراه باربکیو، سیستم های صوتی و غیره هم مشاهده می شود. لازم به ذکر است تنوع سوئیت ها و ویلاهای عادی در کردان محدود می باشد و همواره پیشنهاد می شود اگر در روزهای اوج سفر مردم میخواهید به کردان سفر کنید، از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو و اجاره ویلا در کردان اقدام کنید.

ویلاهای استخردار، پرطرفدار اما گران

در میان اقامتگاه های مختلف کردان، ویلاهای استخردار در میان مردم محبوب تر هستند و جالب است بدانید کردان، امروزه با ویلاهای استخردارش معروف شده و افراد بسیاری هستند که حاضرند هزینه های قابل توجهی را برای اقامتی یک یا چند روزه در یکی از ویلاهای استخردار و لوکس کردان پرداخت کنند. برخلاف سایر اقامتگاه ها که تعداد آن ها محدود هستند، در روستای کردان به وفور نعمت، انواع ویلاهای استخردار با امکانات متفاوت وجود دارد و هرکس بنا به امکانات و شرایطی که میخواهد، می تواند بهترین ویلای استخردارش را انتخاب کند.

اما تنوع بالا ویلاهای استخردار و محبوبیت بالای آن ها باعث افزایش تقاضا برای اجاره ویلا استخردار در کردان شده و برخی از ویلاها با توجه به امکاناتی که دارند، از قیمت های نامتعادلی برخوردار هستند. لازم به ذکر است نه تنها ویلاهای استخردار، بلکه تمامی اقامتگاه های کردان همواره در طول روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه، نرخ مشخصی دارند اما این قیمت در روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه افزایش داشته و در ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه افزایش محسوسی را تجربه می کنند.

ASPd5pGc54Pk

ویلاهای استخر آبگرم در فصل زمستان

همانطور که میدانیم، کردان منطقه ای ییلاقی است و در روزهای گرم سال، آب و هوای دلنشینی بر این منطقه حاکم می باشد لذا در فصل تابستان، مردم بیشتر تمایل به اقامت ویلاهایی مجهز به استخرهای آبسرد روباز هستند اما با شروع شدن فصل پاییز تا اوایل بهار، کردان وارد سردترین روزهای خود خواهد شد و هوای منطقه بسیار سرد و سوزناک می شود.

در نیمه دوم سال، تمامی ویلاهای استخردار کردان چه دارای استخر روباز و چه سرپوشیده، مجهز به استخرهای آبگرم می شوند اما در این روزها، برای اجاره ویلا استخر آبگرم در کردان تمایل به اقامت در ویلاهای استخر سرپوشیده افزایش محسوسی می یابد. لازم به ذکر است تعداد خیلی محددوی از ویلاهای استخردار بنا به هر دلیلی، استخرهای خود را در نیمه دوم سال غیر فعال کرده و در دسته ویلاهای عادی قرار میگیرند.

نگاهی به دیدنی های کردان

اگر به کردان سفر کنید، همواره متوجه می شوید تقریباً تمام افرادی که در این روستا ویلایی را اجاره کرده اند، تمام مدت سفر را تنها با اقامت در ویلا سپری می کنند اما در صورتیکه علاقه مند به طبیعت گردی و بازدید از جاذبه های گردشگری هستید، پیشنهاد می کنیم یک یا حتی دو روز از سفر خود را صرف بازدید و گشت و گذار در میان جاهای دیدنی کردان کنید. از معروف ترین و جذاب ترین مناطق دیدنی کردان می توان به بناهای تاریخی برج مقبره و پل بانو صحرا، دهکده آرامش، سایت پروازی، رود کردان و کوه کهار اشاره کرد.

چرا برای اجاره ویلا در کردان به سایت لوکس ویلا مراجعه کنیم؟

راه های مختلفی برای اجاره ویلا در کردان وجود دارد اما اگر به دنبال راهی بدون هیچ دغدغه، به همراه مشاوره رایگان و ارائه بهترین قیمت ها بدون واسطه هستید، مراجعه به سایت لوکس ویلا و تماس با کارشناسان سایت بهترین انتخاب خواهد بود. در سایت لوکس ویلا، تنوع بالایی از انواع ویلاها در کردان مشاهده می شود تا پاسخگوی هر بودجه و سلیقه ای باشد. همچنین امروزه که کردان به منطقه ای محبوب برای پایتخت نشین ها تبدیل شده و کرونا هم به یکی از چالش های بزرگ مردم تبدیل شده است، لوکس ویلا همواره تمامی اقامتگاه های خود را پیش از رسیدن مسافر و تحویل کلید به او، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می کند.

کدخبر: 707834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟