ارائه خدمات مشاوره با استفاده از مشاوران متخصص و مجرب حقوقی به صورت رایگان و تلفنی

 در بسیاری موارد نیز به علت عدم آگاهی از قوانین و مقررات و گاهی نیز به دلیل عدم وجود مستندات کافی به نتیجه مطلوب نرسیده و پس از صرف هزینه هایی بعضاً گزاف، مأیوس و نا امید از ادامه مسیر منصرف می‌شوند. حال آن که اگر همین افراد در زمان معاملاتشان یا وقوع اتفاقات و حوادث یا ازدواج و به صورت کلی در زمانی که قصد انجام فعل یا ترک فعلی را داشتند از وکیل یا مشاور حقوقی متخصص و مجرّب، مشاوره حقوقی می‌گرفتند دچار مسائل و مشکلاتی نمی‌شدند که به موجب آن درگیر مسیر پر فراز و نشیب پیگیری قضایی شوند.

اگر اقدام قضایی را همچون جراحی در امور پزشکی در نظر گیریم، مشاوره حقوقی به مثابه رعایت بهداشت و پیشگیری از ابتلاء به بیماری است و برای نزدیک تر شدن موضوع به ذهنمان شاید لازم باشد اینگونه بیان کنیم که اخذ مشاوره حقوقی همچون استفاده از ماسک، شست و شوی دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا است.

مشاوره حقوقی تخصصی

بهتر است افراد در زمانی که قصد انجام معاملات، خرید و فروش، انعقاد قرارداد، استخدام نیرو، ازدواج، طلاق توافقی، اجاره ملک و آپارتمان و مغازه یا هر کاری که ممکن است در آینده برای آنان تبعات حقوقی داشته باشد را می نمایند، ابتدا زوایای حقوقی موضوع را بررسی نمایند و این امر جز با اخذ مشاوره حقوقی تخصصی مقدور نخواهد بود. حال این سؤال پیش می‌آید که بهترین مرجع اخذ مشاوره حقوقی تخصصی چه افرادی هستند؟ آیا می‌توان نسبت به اخذ مشاوره حقوقی در موضوعات مختلف از هر فردی که تحصیلات و یا تجربه حقوقی دارد اقدام نمود؟

تمامی افرادی که مدرک کارشناسی حقوق را اخذ نموده‌اند، حداقلی از دانش و اطلاعات حقوقی را خواهند داشت اما با توجه به حجم زیاد قوانین و مقرردات در حوزه ها و عرصه های مختلف حقوقی، امکان این که یک نفر در تمامی این حوزه ها متخصص و مجرّب باشد عقلاً منتفی است لذا بایستی در هر موضوع از فرد کاردانِ همان موضوع مشورت گرفت. به عنوان مثال شاید فردی که در امور خانواده متخصص و عالِم باشد در امور کیفری، تخصص چندانی نداشته باشد، لذا بایستی برای اخذ مشاوره حقوقی به تخصص، تجربه و سابقه علمی و شغلی وکلا و مشاوران دقت نماییم. در ادامه به برخی از روش‌های مشاوره حقوقی می‌پردازیم.

مشاوره آنلاین رایگان حقوقی

در میان سوالات، مسائل و مشکلات حقوقی که افراد با آن‌ها مواجه هستند، شاید تعداد زیادی سوالات پیچیده‌ای نبوده و با صرف زمانی اندک و به سادگی توسط متخصصین آن حوزه و وکلای مجرب قابل حل و فصل و پاسخ‌دهی باشند. این امر را اکثر افرادی که در میان دوستان، آشنایان و یا اقوامشان وکلای متخصص، عالِم و مجرّبی دارند به سادگی حس نموده‌ و به دفعات با چند پیام یا تماس تلفنی کوتاهی به پاسخ سوالاتشان رسیده اند و مسائل پیش رو برای آنان حل شده است اما مسأله اینجاست که تمامی شهروندان در اطرافیانشان چنین امکانی را ندارند و دسترسی به وکلا و مشاورین متخصص اندکی برای آنان دشوار است. پلتفرم های آنلاین حقوقی در سراسر دنیا و اخیراً در ایران پاسخ مناسبی به این نیاز شهروندان ارائه نموده و تا حدود فزاینده‌ای این نیاز را مرتفع ساخته‌ و به صورت رایگان یا با دریافت هزینه‌ای بسیار ناچیر نسبت به ارائه مشاوره های جزئی و موردی به اشخاص اقدام نموده‌اند.

مشاوره حقوقی تخصصی تلفنی

یک پله بالاتر از نیاز جزئی و سطحی افراد به مشاوره حقوقی نیز از طریق مشاوره حقوقی تلفنی با هزینه‌ای اندک قابل رفع خواهد بود. در ایّام شیوع بیماری کرونا که تمامی افراد مکلّف به کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری هستند، این موضوع به یاری افراد شتافته و امکان اخذ مشاوره تلفنی از افراد متخصص را فراهم نموده است. بدین منظور در سامانه‌ای که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود وکلا برای ارائه مشاوره حقوقی تخصصی تلفنی صرفاً مجاز به انتخاب حوزه‌های محدودی از دنیای حقوق هستند که در آن تجربه، مهارت و دانش لازم را داشته و امکان رفع نیاز شهروندان به صورت تلفنی را داشته باشند. لذا با استفاده از این امکان علاوه بر این که می توانید در کمترین زمان و با حداقل هزینه به پاسخ سؤالات و راهکار مناسب مسائل پیش آمده نایل شوید، از تردّد در سطح شهر و قرار گرفتن در معرض خطر ابتلا به کرونا نیز در امان خواهید بود.

دریافت مشاوره تخصصی حقوقی از سامانه دادیاب

یکی از جذاب ترین و کارآمدترین سامانه های حقوقی حال حاضر کشورمان، سامانه دریافت مشاوره حقوقی و انتخاب وکیل "دادیاب" است که با تعداد زیادی وکیل خدمات حقوقی متعددی را ارائه می‌نماید. مشاوره حقوقی یکی از خدمات ارزنده‌ای است که سامانه دادیاب ارائه می‌دهد. اگر مشاوره حقوقی در حوزه‌های مختلف با بیش از 200 مشاور باتجربه و قابل اطمینان می‌خواهید، این بخش به شما کمک می‌کند. شما با مراجعه به وبسایت دادیاب علاوه بر این که می توانید از مشاوره حقوقی آنلاین رایگان از طریق قسمت سؤالات عمومی و اختصاصی بهره‌مند شوید، با استفاده از قسمت مشاوره حقوقی تلفنی در کمترین زمان و با حداقل هزینه از مشاوره تلفنی با وکلای متخصص به مدت 30 یا 60 دقیقه استفاده نموده و از این طریق ریسک و خطر مراجعه به محاکم قضایی و هزینه های سنگین را کاهش دهید.

کدخبر: 656805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟