علی مطهری برای حضور در انتخابات 1400 ثبت نام کرد + عکس

علی مطهری با حضور در وزارت کشور برای حضور در انتخابات 1400 ثبت نام کرد.

به گزارش رکنا، علی مطهری، 64 ساله مشهورترین فرزند شهید آیت‌الله مرتضی مطهری است که حدود دو دهه است نامش در فضای سیاسی کشور مطرح شده است و امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

علی مطهری 2

علی مطهری 3

او در شروع دوران سیاست‌ورزی به عنوان یک اصولگرا شناخته می‌شد، اما رفته رفته و به ویژه پس از حوادث سال 88 و مخالفت‌های بعدی او با مواضع فرهنگی و سیاسی محمود احمدی نژاد به اصلاح طلبان ن زدیک شد؛ گرچه هنوز به عنوان یک اصلاح طلب کامل شناخته نشده است و حتی نامش در فهرست 14 نفره جبهه اصلاحات برای انتخابات 1400 نیز مشاهده نمی‌شود.

مطهری که سابقه 12 سال حضور در مجلس را دارد و در مجالس هشتم، نهم و دهم نمایندگی مردم تهران را برعهده داشته است، پیش از برگزاری انتخابات مجلس دهم گفته بود که از نظر فرهنگی به اصولگرایان نزدیکتر است، اما از نظر مواضع سیاسی، خودش را به اصلاح طلبان نزدیکتر می‌داند و در انتخابات مجلس دهم نیز از طریف لیست امید به مجلس راه یافته بود.

علی مطهری که برادر همسر علی لاریجانی است، مسئول نشر و نظارت بر نشر تألیفات پدرش مرتضی مطهری نیز هست. او سرپرست انتشارات صدرا نیز است و در دانشگاه تهران تدریس می‌کند و در آنجا دکترای فلسفه می‌گیرد. وی در انتخابات مجلس یازدهم رد صلاحیت شد و رهبر ائتلاف صدای ملت است.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 687093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟