قبل از خرید پالتوی مردانه بخوانید

پارچه کتان یا کتان پنبه‌ای از الیاف گیاه کتان تشکیل شده است. این نوع پارچه قابلیت جذب آب بالایی دارد. پارچه کتان از دیرباز در صنعت پوشاک مورد استفاده قرار گرفته است. کتان در اصل از همان پنبه یا نخِ معروف تولید می‌شود و به همین دلیل تمام خصوصیات پنبه را دارد، اما بافتش ضخیم‌تر از نخ یا کتان کاغذی است. در تولید پالتوی کتان، معمولاً از ترکیب پشم‌شیشه یا پلی‌استر برای گرم‌تر‌شدن آن استفاده می‌کنند.


هنگام خرید پالتوی کتان مردانه باید نکاتی را در نظر گرفت تا خرید رضایت‌مندی داشته باشید. در درجۀ اول کیفیت پارچۀ کتان مهم است، از‌آنجایی‌که که رعایت‌نکردن نحوۀ شست‌و‌شوی پارچۀ کتان باعث بور‌شدن آن می‌شود، سعی کنید پالتویی که خریداری می‌کنید از کتان مرغوب دوخته شده باشد و عمر پارچۀ بالا باشد.

اگر سرمایی هستید پالتویی انتخاب کنید که پوشش داخلی آن پشم شیشه باشد؛ خاصیت گرمایی این نوع پوشش بسیار بالاست. یقۀ پالتو باید به گونه‌ای باشد که با بالا نگه‌داشتن آن گردن شما را کاملاً بپوشاند. پالتوی کتان مردانه‌ای که یقۀ خز دارد برای این کاربرد بهتر است. بهتر است پالتو در طرفین جیب داشته باشد تا دست‌ها هم از سرما در امان باشند. جوان‌ها بیشتر پالتوهایی با قد میدی (متوسط) را انتخاب می‌کنند، تن‌خور این اندازه پالتو بهتر است. مدل دوسینه (دو ردیف دکمه) پالتو را شیک‌تر می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 342857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟