توزیع سالانه بیش از 600میلیون متر مکعب گاز طبیعی در شهرستان نجف آباد

به گزارش رکنا از اصفهان،در این نشست، موسی مباشری، معاون استاندار و فرماندار شهرستان نجف آباد ضمن خوش آمدگویی به مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان و هیئت همراه، از زحمات مدیریت و کارکنان این شرکت تقدیر کرد و در خصوص گازرسانی به واحدهای صنعتی تاکید نمود.

در ادامه مهندس عسکری، با ارائه گزارشی از وضعیت گازرسانی در سطح استان و شهرستان نجف آباد بر لزوم همکاری و تعامل هر چه بیشتر بین اداره گاز و فرمانداری به منظور تسهیل و تسریع در گازرسانی به واحدهای صنعتی تاکید کرد.

وی، بیان داشت، وجود بیش از یکصدو 27هزار مشترک، 66هزار و 610 انشعاب، یک هزار و 372 کیلومتر شبکه و 338 مشترک عمده در این شهرستان بیانگر گوشه ای از حجم فعالیت های اجرا شده در این شهرستان است که با هدف  خدمت به مردم ، ایجاد اشتغال، حمایت از چرخه تولید و گسترش رفاه عمومی انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، خدمت گذاری به مردم را رسالت اصلی کارکنان این شرکت در بخش های مختلف عنوان کرد و تاکید داشت،لازمه خدمت گذاری، دلسوزی، همدلی، سرعت و دقت در انجام امور محوله می باشد.

مهندس عسکری،همچنین در خصوص وضعیت گازرسانی درسطح استان اصفهان، گفت، در حال حاضر ۹۹٫۰۸درصد جمعیت روستایی معادل ۱۰۶۴روستا و۱۰۰ درصد جمعیت شهری این استان معادل ۱۱۴شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی، تصریح کرد،سالانه حدود ۲۲ میلیارد متر مکعب گاز در سطح استان توزیع می شود که بیشترین سهم آن معادل ۷۰ درصد در بخش صنعت استان و به بیش از ۱۷ هزار و 500واحد صنعتی فعال اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: بیش از ۲۷هزار کیلومتر شبکه گذاری، یک میلیون ۱۱2هزار انشعاب، یک میلیون و ۹۷۰ هزار مورد اشتراک پذیری و بیش از دو میلیون مورد مصرف کننده گاز طبیعی در استان اصفهان وجود دارد.

در ادامه،معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد ضمن تشکر از اقدامات شرکت گاز در ارائه خدمات گازرسانی به مردم، خواستار همکاری و مدارای بیشتر برای وصول مطالبات شد ضمن اینکه به همه مردم شریف منطقه بر پرداخت بموقع گاز بهاء نیز تاکید نمود.

وی، با اشاره به اینکه نجف آباد یک شهرستان صنعتی است، گفت، تعامل شرکت گاز با فرمانداری قبل از قطع گاز، می تواند در وصول مطالبات این شرکت از صنایع بسیار موثر باشد و ما قول می دهیم در این راستا همکاری لازم را داشته باشیم.

اصفهان/بهمن راعی

کدخبر: 812591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟