تولید فناورانه و توسعه آن، کلید حل مشکلات اقتصادی و کسب رضایت عمومی جامعه است

به گزارش رکنا از اصفهان،ابوالقاسم عسکری سرپرست این شرکت در کمیته راهبری و در جمع اعضای هیئت مدیره، مدیران و روسای واحدهای مختلف شرکت با تاکید بر اینکه برنامه های امسال  باید طبق برنامه ریزی و زمانبندی لازم اجرایی گردد، گفت: امسال با توجه به شعار سال وظیفه مهم و ارزشمندی در پیش داریم لذا  تغییر و رویکرد علمی که در برنامه های شرکت باید ایجاد شود توجه به تولید و شرکت‌های دانش بنیان و اشتغال آفرین است.

وی، با تاکید بر اینکه دانش بنیان بودن و اشتغال آفرین بودن از ویژگی‌ های تولید و خدمات مطلوب است، گفت: انتخاب شعار سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهدکه تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین  استراتژی و راهکاری اساسی حل مشکلات کشور می باشد.

مهندس عسکری، گفت: آنچه قابل تأمل است آنکه اقتصاد دانش‌بنیان، باعث کاهش هزینه ها می گردد و شرکت‌ها با کمترین هزینه بیشترین و به‌روزترین محصولات و خدمات را می توانند ارائه دهند علاوه بر این، ما در شرایط تحریم‌هایی قرارگرفته‌ایم که ضرورت دارد با به‌کارگیری اقتصاد دانش‌بنیان، بسیاری از نواقص موجود، بویژه در صنایع را مرتفع نماییم.

وی، در ادامه با تاکید بر راه اندازی خدمات الکترونیکی 22گانه شرکت گاز در راستای تحقق شعارسال، افزود: این پروژه تا پایان سال جاری بایدبطور کامل انجام و به بهره برداری برسد.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان،  همچنین برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی مرتبط با اجرا و کنترل پیمان ها و مسائل حقوقی آنها (آموزش شرایط عمومی و اختصاصی پیمان ها)، احصاء چالش ها و معضلات شرکت و برنامه‌ریزی برای رفع آنها از طریق شرکت های دانش بنیان ضروری دانست و بر اجرای پروژه‌ ارتقای سامانه دفاتر پیشخوان  و سامانه مدیریت اسناد الکترونیک مشروط بر انجام کارشناسی لازم و تایید واحدهای همکار، تاکید نمود.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان، در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر جهاد تبیین، و بیان دستاوردها و خدمات و آگاهی بخشی به جامعه، گفت: جهاد تبیین خنثی‌کننده توطئه های دشمنان  است؛ با این فرآیند تبیین، می‌توان حرکت‌های صحیح را نهادینه نمود و به پرسش‌ها، پاسخ داد، همچنین با جهاد تبیین، می‌توان ابهام‌آفرینی‌های فضای های مجازی را از بین برد.

وی، افزود: امروزه داشتن ارتباطات صحیح و اطلاع رسانی به موقع از خدمات و محصولات، نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و استفاده از ابزار و فنون ارتباطی به عنوان مزیت رقابتی محسوب می‌شود.

در ادامه مهندس عسکری، ضمن تشکر از تمامی کارکنان، با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع، حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجهه با ارباب رجوع خود باعث ارتقا و تحقق اهداف سازمان میشود افزود؛ رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق و تواضع با مردم به عنوان، ولی نعمتان ما، زمینه ساز رضایت مندی آنان می شود.

اصفهان -بهمن راعی

 

 

کدخبر: 785922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟