حوزه فرهنگ نیاز به برنامه‌ریزی جامع و هدفمند دارد

به گزارش خبرنگار رکنا از اراک، « فرزاد مخلص الائمه» در آیین تکریم و معارفه مدیران کل دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی و زنان و خانواده استانداری مرکزی افزود: حوزه فرهنگ نیاز به برنامه ریزی جامع دارد و تحقق این مهم نیازمند هماهنگی‌های کلان در سطح استان مرکزی است.

وی بیان کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی مسئله جدی است و استان مرکزی  با آسیب‌های متعددی مواجه است که رفع این آسیب‌ها و مشکلات نیازمند برنامه‌ریزی مدون است.

استاندار مرکزی ادامه داد: دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی و زنان و خانواده در بسیاری از مسائل ارتباط کاری نزدیک به هم دارند که امید است با تقویت این ارتباط، شاهد تحقق اقدامات مؤثری در این ۲ حوزه باشیم. 

مخلص الائمه اظهار داشت: باید هیأت اندیشه ورز ناظر به امور بانوان به صورت فراگیر به لحاظ تنوع سلایق و جغرافیای استان مرکزی شکل گیرد تا بتوان کار مؤثری در دوره جدید انجام داد.

وی تصریح کرد: مدیران در تصمیم‌گیری‌ها باید از نظرات نخبگان، دانشگاهیان و افراد صاحب نظر بهره بگیرند و با هم فکری در مسیر رفع مشکلات استان تلاش کنند.

استاندار مرکزی اضافه کرد: فعالیت مستمر و کار جهادی از اقتضائات دولت سیزدهم است و نیاز است تا همه مدیران با این رویکرد برای حل مشکلات تلاش کنند تا شرایط مطلوب حاصل شود.

 در پایان این نشست از زحمات و تلاش‌های مدیرکل سابق دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و مدیرکل سابق دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی تقدیر شد و  « پروین مفتح زاده» به عنوان سرپرست دفتر امور زنان و خانواده و « محمدرضا جعفری» به عنوان سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/قاسمی

کدخبر: 761002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟