ایجاد خانه فرهنگ گامی مهم برای توسعه هر چه بیشتر فعالیت های فرهنگی است

به گزارش رکنا قزوین،دکتر دادخواه در این‌نشست ضمن ابراز خرسندی از نگرش و نگاه مثبت سرهنگ صادق پور فرمانده بسیج و  مجموعه س . پ شهرستان و استان بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری در این زمینه اولین قدم خود را برداشته با ایجاد خانه فرهنگ شهرداری در تلاش است زیرساخت ها و زمینه ادامه این نوع فعالیت ها دنبال و پیگیری شود.

وی  تصریح کرد: ایجاد خانه فرهنگ گامی مهم در جهت توسعه هر چه بیشتر فعالیت های فرهنگی در سطح شهر و تقویت زیرساخت های انجام این امر است که در تلاش هستیم خانه فرهنگ را به مکان بزرگتری انتقال دهیم تا فعالیت های فرهنگی در بخش ها و بعد گسترده تری دنبال و پیگیری شود.
شهردار آبیک همچنین خبر داد: در این دیدار در خصوص انجام فعالیت های مشترک فرهنگی و اجتماعی و همچنین ایجاد بازارچه مشترک برای زنان سرپرست خانوار و نیز بازارچه های مشترک توزیع اقلام تنظیم بازار و میوه و تره بار به جهت رفاه حال شهروندان گفت و گوهای لازم مورد انجام قرار گرفت.
دادخواه اظهار کرد: در این زمینه استفاده از ظرفیت های طرفین نیز مدنظر قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این دیدار از مجموعه فعالیت های مدیریت شهری در برنامه های هفته بسیج،  و ایام فاطمیه تقدیر به عمل آمد.
شهردار آبیک در آخر بیان کرد: مجموعه شهرداری و شورا نیز از بسیج شهرستان کمال تشکر و قدردانی را دارد چرا که در برگزاری منظم و با کیفیت تمامی مراسم ها همراه خوبی برای مدیریت شهری بوده است.

 

کدخبر: 760664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟