سمنان مهیای آیین بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی

به گزارش رکنا از سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به تشریح برنامه های آیین گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها  پرداخت و گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه و فعالیت فرهنگی هنری در این استان برای بزرگداشت سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌ریزی شده و به اجرا در می آید.

فرشید فلاح با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات اخلاقی و مبارزاتی سردار سلیمانی در عرصه های مختلف اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می شود و چهره‌ بین‌المللی مقاومت است

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

فلاح با اشاره به برنامه ها و فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برای بزرگداشت سالگرد عروج ملکوتی سردار قاسم سلیمانی ادامه داد: برنامه های مختلف و متنوعی برای پاسداشت این ایام توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها، انجمن ها و موسسه های فرهنگی هنری در استان تدارک دیده شده است.

وی، برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی، مسابقات فرهنگی هنری و نیز کتابحوانی، تولید و ارائه عکس‌نوشته، برپایی نمایشگاههای مختلف، برگزاری کارگاهها و ورکشاب های مختلف هنری از جمله طراحی، خوشنویسی، خاطره گویی، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع ایثار و شهادت را از جمله این برنامه ها بیان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، نمایش فیلم های کوتاه مقاومت را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: این فیلم ها از یازدهم تا شانزدهم دی در برخی سینماها اکران خواهد شد.

 

کدخبر: 757905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟