4 روز آب روستای مهیم علیای شهرستان قروه قطع است

به گزارش رکنا از کردستان_ قروه، روستای میهم سفلی در حدود ۱۸ کیلومتری شهرستان قروه قرار دارد که دارای ۴۰۰ خانوار با حدود ۱۵۰۰ نفر جمعیت است و دارای چندین قنات و چشمه است با این وجود همیشه با مشکل قطعی آب آشامیدنی و آلوده‌بودن آن مواجه است.

حسین الماسی فرماندار قروه گفت: به دنبال پیگیری‌های خبرنگار فارس، مشکل قطعی آب آشامیدنی این روستا مورد بررسی قرار گرفته است و نیروهای آبفا مشغول پیگیری آن هستند.

فرماندار قروه اظهار داشت: مشکل قطعی آب روستای میهم سفلی در حال بر طرف شدن است و مردم مطمئن باشند هدف مسئولان خدمت به آنها است.

 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قروه نیز در این زمینه گفت: آب آشامیدنی روستای میهم سفلی از طریق ۳ حلقه چاه تامین می‌شود و تا کنون به دلیل شکستگی لوله‌های انتقال آب قطعی خاصی وجود نداشته است.

جبار کلوندی در ادامه تصریح کرد: یکی از چاه‌های تامین آب آشامیدنی روستای میهم سفلی ریزش کرده است که این شرایط موجب گل‌آلود بودن آب مصرفی مردم این روستا شده است و به منظور رفع این مشکل آب این روستا تا پایان عملیات تعمیر قطع است.

وی ادامه داد: هیچ گونه اعلام خرابی تا روز سوم از سوی اهالی روستا مبنی بر قطعی آب آشامیدنی به آبفا قروه اعلام نشده است در حالیکه مردم می‌توانند این مشکلات را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ اعلام کنند.

 آب آشامیدنی این روستای ۱۵۰۰ نفری ۴ روز متوالی قطع است و اکنون نیز آب با فشار بسیار کم و آلوده در برخی محله‌های آن جریان دارد.

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 754780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟