قتل پیرمرد ثروتمند در خانه تنهایی

عقربه‌ها ساعت 10 شب سه شنبه 25 اسفندماه امسال را نشان می‌داد که بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران در تماس ماموران کلانتری 142 کن با جنایت در خانه پیرمردی 88 ساله روبرو شد.
بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران با حضور در صحنه جنایت پی بردند که مقتول پیرمردی تنها بوده که در آشپزخانه منزلش با ضربات کارد به قتل رسیده است.
تحقیقات ابتدایی ماموران از خانواده قربانی جنایت نشان از آن داشت که دختر خانواده زمانی‌که تماس مکرر با پدرش بی‌پاسخ می‌ماند به خانه بازگشته و با جسد پدرش مواجه شده است.
کارآگاهان در این مرحله تجسس‌های ویژه خود را کلید زده و خیلی زود پی بردند که قربانی جنایت از وضعیت مالی خوبی برخوردار است و مدتی پیش پول زیادی به یکی از دوستانش برای تجارت داده و قرار بوده این سرمایه میلیونی را به زودی بازگرداند که سر این موضوع اختلافاتی باهم داشته‌اند.
کاوش‌های پلیسی نشان از آن داشت که روز حادثه مرد 88 ساله و بدهکار میلیونی‌اش قرار ملاقات داشته‌اند تا سرمایه میلیونی پس داده شود.
همین اطلاعات کافی بود تا ماموران برای دستگیری مظنون اصلی این پرونده خونین وارد عمل شوند. با گذشت یک ساعت از بررسی صحنه جنایت، کارآگاهان موفق به دستگیری بدهکار میلیونی شدند.
متهم جوان زمانی‌که ماموران را پیش روی خود دید شوکه شده و در گام نخست تحقیقات عنوان کرد که هیچ اطلاعی از مرگ مرد سرمایه‌دار ندارد.
بنا به این گزارش، جسد مرد 88 ساله برای شناسایی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و مظنون اصلی پرونده نیز به دستور بازپرس مرادی برای تحقیقات بیشتردر اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: 62249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟