عکس/ علی ضیا حیوان خانگی تازه و بامزه اش را به نمایش گذاشت!

علی ضیا بصورت جدی فعالیت خود را از سال 1384 وقتی 19 ساله بود از رادیو شروع کرد، ورود علی ضیا به رادیو بواسطه یک دوستی اتفاقی با یکی از کارکنان رادیو میسر شد. «شب های آفتابی» اولین برنامه مستقیم او در رادیو بود ، این برنامه زنده نمایی بود که هر شب ساعت 12 تا 2 بامداد از شبکه جوان پخش می شد. علی ضیا بعد از 5 سال تجربه در رادیو اواخر سال 1388 به دعوت علی زاهدی در تلویزیون تست گویندگی داد و بعد از قبولی اجرای برنامه کنکوری «گزینه جوان» را بدست گرفت. علی ضیا بیش از 4 ماه است که از آنتن تلویزیون کنار گذاشته شده و با توجه به مواضع اخیرش، بعید به نظر می رسد که علی ضیا به این زودی ها به قاب تلویزیون برگردد. او هنوز واکنشی به بازگشت اش به تلویزیون نشان نداده، اما ماه های قبل گفته بود که قصد خروج از کشور را داشته است، اما پاسپورت اش ضبط و از خروج اش جلوگیری به عمل آمده است.

مهرماه سال جاری بود که علی ضیا در اقدامی بی سابقه، استوری های انتقادی منتشر کرد و چند هفته بعد مدعی شد که ممنوع الخروج شده است. البته این تازه ابتدای ماجرای علی ضیا بود و در اوایل آبان ماه برخی فعالان رسانه ادعا کردند که او در تلویزیون ممنوع الکار شده است.

چند روز بعد هم او این ممنوع الکاری تایید کرد و حالا حدود 5 ماه است که او هیچ برنامه ای در تلویزیون نداشته است. اما به جای آن، علی ضیا حضور چشمگیری در شبکه های اجتماعی داشته است. او به تازگی هم تصویری منتشر کرده که نشان می دهد حیوان خانگی او یک گربه است.

علی ضیا

منبع:وقت صبح

کدخبر: 877335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟