هشدار شرکت ملی پخش: با کارت خود بنزین نزنید می‌ سوزد
تبلیغات

به گزارش رکنا، در اطلاعیه‌ای که امروز توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی صادر شده، آمده است: "قابل توجه مالکین محترم خودروها لطفا برای جلوگیری از غیرفعال شدن کارت‌های سوخت شخصی، حداقل یکبار تا پایان سال 1401 از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنید و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل فرمائید."

شرکت ملی پخش در بخش دیگری از این اطلاعیه یادآوری کرده: "لطفا در صورت نداشتن کارت سوخت شخصی نسبت به ثبت درخواست المثنی در دفاتر پلیس +10 اقدام فرمائید."

پایان خبر / رکنا / کدخبر 866075
  • فیلم/ بهنوش بختیاری: مرد خسیس اصلاً به دلم نمی‌نشیند؛ به جای «دوستت دارم» بگو «پول واریز کردم»!

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات