مرغداران از قیمت های مصوب راضی نیستند !

به گزارش رکنا، بررسی بازار 20 روز گذشته حاکی از آن است که مرغ با افزایش قیمت از کیلویی 46 تا 48 هزار تومان به کیلویی 60 هزار تومان رسیده است.

فروش مرغ بالاتر از قیمت مصوب تخلف صنفی است

حبیب اسدالله نژاد، مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی درباره قیمت مرغ به رکنا گفت: قیمت مصوب مرغ برای مصرف کننده 59 هزار و 800 تومان است.

وی با تاکید بر این که مرغ در بازار باید به این نرخ به دست مردم برسد و اگر بالاتر از این نرخ به فروش می رسد تخلف صنفی محسوب می شود، گفت: مردم می توانند تخلفات صنفی را از طریق دستگاه های نظارتی، وزارت جهادکشاورزی و تلفن 124 به اطلاع مسئولین برسانند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: قیمت مرغ زنده کیلویی 42 هزار تومان است. این در حالی است که قیمت تمام شده را برای مرغداران ما کیلویی 40 تا 41 هزار تومان تعیین کرده اند. اما قیمت تمام شده برای مرغداران از این قیمت بالاتر است. با این حال قیمت مرغ در بازار نباید بالاتر از 59 هزار و 800 تومان به دست مصرف کننده برسد.

مرغداران از قیمت های مصوب راضی نیستند/ قیمت تمام شده واقعی مرغ کیلویی 49 هزار تومان است

اسدالله نژاد تصریح کرد: مرغداران از قیمت های مصوب راضی نیستند. زیرا قیمت های مصوب از قیمت های واقعی و تمام شده پایین تر است. قیمت تمام شده واقعی برای مرغداران ما کیلویی 49 هزار تومان است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا قیمت مرغ نسبت به 20 روز گذشته افزایش یافته است، گفت: قیمت های 20 روز گذشته قیمت مصوب نبود و در حال حاضر قیمت ها به قیمت مصوب به فروش می رسد. قیمت های 20 روز گذشته برای زمانی بود که مرغ با ارز نیمایی وارد بازار می شد.

کدخبر: 798146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟